Pinsamt?
07.06.2017
Jag har en bästa tjejkompis som jag kännt sen vi var sju.Vi är klasskompisar o bor nära varann o är ihop en hel på fritiden också.Vi sover ofta över hos varann men på kompisplan sas.
En annan gemensam tjejkompis har bjudit oss o en annan tjej på bastufest.Dom går i parallellklass.Och den här andra tjejen är jag klart intresserad av men det är inget mellan oss tyvärr. Och det kan ju bli lite jobbigt om jag får stånd Har pratat med min bästa tjejkompis om det men hon menar att det är Ok Hon har ju sett det så klart men inte dom andra tjejerna.Så jag tycker ändå att det kan bli pinsamt men vill ju klart vara med.Dom har jacuzzi också så att undvika och visa sej naken går inte Vi ska sova över också
Går det på något sätt att undvika att få stånd ofrivilligt när man är typ sitter brevid sitt crush o båda är nakna.Eller är det som hon säger att tjejer tar det som en komplimang om en kille får stånd
Hoppas du har ett bra svar Noppe

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
08.06.2017
Hej,
Jag förstår ditt dilemma. Det jag undrar är ändå om ni faktiskt kommer att springa omkring alldeles nakna där mellan bastun och jacuzzin eller om ni ändå kan tänkas ha baddräkter på er? Ståndet är ju trots allt lättare att dölja om du har simbyxor på dig.
Men jag tror ju knappast att tjejernas blickar kommer att riktas rakt mot ditt stånd i vilket fall som helst. Man brukar sällan "våga" titta så rakt mellan benen på folk, vare sig man sitter i bastun eller baljan. Så så länge su sitter ner är du antagligen ganska safe.
Jag tror också att tjejerna vet om att ståndet inte är viljestyrt, och att du därför inte kan göra så mycket åt saken. Kanske kommer tjejen/tjejerna att ta det som en komplimang, precis som din kompis säger, och så länge du inte står rakt framför näsan på dem och visar upp det så tror jag inte att de kommer att uppleva det negativt eller oförskämt på något sätt.
Försök att ta det lugnt helt enkelt. Då du sitter ner kan du antagligen dölja det ganska bra, och då du stiger upp så måste du ju inte nödvändigtvis göra det så att alla ser just mot ditt underliv. Skulle ståndet ändå bli upptäckt så får du bara ta det med ro. Ståndet är ju trots allt ett tecken på att du är en fullt frisk ung man. Det är inte någonting du behöver skämmas över såvida du inte i största allmänhet beter dig påfluget. Ta det med ro och försök njuta av badet och dina vänner.
Relax, it might never happen liksom. Och om det skulle göra det så är det inte en katastrof.
Kram
Tessi