Tyhmäkysymys
12.03.2016
Hei!
Harrastin jätkän kanssa kuivaseksiä,niin että meillä molemmilla oli alushousut. Hän laukesi päälleni ja pikkohousuni menivät aivan märäksi sekä hän oli melko syvällä. Eihän ole mahdollista että olen raskaana? Minävaa

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
14.03.2016
Hei.
Teoreettisesti se olisi ehkä mahdollista - mutta se on todella, todella epätodennäköistä. Jos asia olisi päinvastoin - siis niin että yrittäisit tulla raskaaksi ja menetelmänne olisi sama. Että poikakaverisi laukeaa niin että pikkuhoususi kastuvat mutta ei silti ole kunnolla sisälläsi niin vastaukseni olisi sama - todella epätodennäköistä vaikka teoreettisesti mahdollista.
En siis usko että sinun on mitään syytä hätäillä ja panikoida tämän takia, mutta käyttäkää jatkossa kondomia tai muuta ehkäisyä aina kun olette tällä tavalla lähekkäin niin teidän ei tarvitse pelätä.
Terveisin
Tessi