Useammat yhdynnät
28.03.2023
Miten tyttöystävälle voisi parhaiten kertoa, että minun tekisi kovasti mieli edes joskus niin monta yhdyntää kun vaan pystyn? Olen 19 v mies, ja seksi on minusta parasta elämässä. En ole koskaan päässyt kokemaan edes kahta kertaa peräkkäin. Olen varma, että voisin jatkaa 4-5 kertaa muutaman minuutin tauoilla. Voiko nainen edes olla noin monessa yhdynnässä samana iltana / yönä? Kertokaa tästä ja neuvokaa minua. Haluaisin toteuttaa haaveeni, nyt kun olemme nuoria ja virkeitä. Tekisi todella hyvää, kun saisi tarpeensa tyydytettyä kunnolla
Lila Kaki

Nuorisotiedottaja Lila Vastaa
04.04.2023
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi.
Otat esille tärkeän aiheen, sillä seksistä puhuminen ei aina ole helppoa. Puheeksi ottaminen on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää, sillä se on ainut keino millä haaveet ja toiveet seksin suhteen voi tuoda toisen tietoon. Kerrot seksin olevan mielestäsi parasta elämässä ja vaikka se voikin hetkittäin tuntua siltä, on tärkeää, että koet myös muita asioita elämässäsi merkityksellisiksi.
Tulit kysyneeksi, miten tyttöystävälle voisi parhaiten kertoa, että sinun tekisi kovasti mieli olla useammassa yhdynnässä peräkkäin. On tärkeää pystyä avoimesti kertomaan toiveistaan ja mieltymyksistään seksin suhteen, kuitenkaan toista satuttamatta. Kertoessasi toiveistasi voit olla rehellinen siitä mikä sinusta tuntuisi hyvältä. Seksiä ei kuitenkaan tule vaatia tai pakottaa, joten tärkeää onkin kuunnella myös tyttöystäväsi toiveita. Yhdessä voitte keskustella asian läpi niin että molemmat tulevat kuulluksi keskustelussanne. Muista siis pysyä rauhallisena ja vastaanottavaisena keskustelun aikana. Haaveet ja toiveet seksin suhteen eivät aina kohtaa kumppanin kanssa, mikä voi herättää pettymyksen tunteita. Kommunikaatio onkin juuri siksi ensiarvoisen tärkeää.
On mahdollista olla monessa yhdynnässä saman päivän aikana, mikäli molemmat osapuolet ovat siihen halukkaita. Toisista voi tuntua epämukavalta jatkaa orgasmin jälkeen, kun se taas toisista voikin tuntua nautinnolliselta. Tämäkin asia, niin kuin moni muukin seksiin liittyvä seikka, on yksilöllistä. On kuitenkin hyvä muistaa, että seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää ja nautintoa voi saada monella muullakin tavalla. Keskustelun ja kommunikaation kautta voitte yhdessä toteuttaa molempien haaveita ja toiveita seksin suhteen niin, että se tuntuu molemmista turvalliselta ja nautinnolliselta.
Toivotan sinulle rohkeutta tuleviin keskusteluihin!
Halit, Lila