Ridning och sugning!
16.06.2025
Hur har tjejen sina ben när hon rider på killens kuk?Hur har killen sina ben när hon rider på killens kuk?Kan man smeka tjejens bröst och bröstvårtor när hon rider på killens kuk?vart har tjejen o killen sina händer när hon rider och suger på killens kuk?Hur märker killen att hon är på väg till en orgasm?Hur länge kramar tjejens fitta om killens kuk?Hur märker tjejen att killen är på väg och spruta sin sperma i tjejens fitta? D.h

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
17.06.2025
Hej,
En del av frågorna har du ställt förut, så jag svarar helt kort på dem.
Det finns inga "regler" som säger att en ställning skall se ut på ett exakt sätt, men oftast då en tjej rider en kille så sitter hon gränsle över honom och benen är då på vardera sida om hans kropp medan han till exempel ligger raklång, så hans ben är således raka. Killen och tjejen har händerna fria i denna ställning och kan göra vad de vill med dem under tiden, samma sak gäller då hon suger av honom.
Det lättaste sättet att märka att någon närmar sig en orgasm är att andhämtningen kanske förändras och rörelserna kan bli mer koncentrerade eller intensiva, men det är inte alltid lätt att märka och i all synnerhet inte med en ny partner eftersom man då inte känner till varandras kroppsspråk på samma sätt. Lite beroende på vilken ställning man har sex i och hur uppmärksam man är så kan killen känna då tjejen kommer och tvärtom men det du skriver att "tjejens fitta kramar killens kuk" är lite missvisande för det är mer som sammandragningar i musklerna som kan kännas några gånger (precis som då killen kommer) så det handlar mer sällan om något jämnt långvarigt tryck.
Hälsningar
Tessi