Erilaisen suuseksin vaikutus laukeamiseen
02.05.2025
Onko normaalia, että tietynlainen suuseksi saa laukeamaan paljon nopeammin? Kestän tyttöystävän imemistä mielestäni aika pitkään. Nuoleminen saa minut laukeamaan nopeammin. Kielellä tehtävä pippelihieronta saa laukeamaan tosi nopeasti. Voisiko jotenkin opetella kestämään sitä vähän pitempään, kun se tuntuu niin ihanalta?
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
06.05.2025
Moikka!
On täysin normaalia! Eri ihmiset kiihottuvat erilaisista kosketuksista, visuaalisista ärsykkeistä jne. eri tavoin ja intensiteeteillä. Kuulostaa siltä, että tyttöystäväsi haluaa tehdä sinulle hyvää ja sinä olet sille vastaanottavainen ja osaat nauttia.
Sinuna en tekisi asiasta ongelmaa, mutta uskon, että ikä ja kokemus kartuttaa kehotietouttasi siten, että opit kontrolloimaan paremmin ejakulaatiotasi. Opit siis tunnistamaan hetken, mitä ennen voit vielä pidättää orgasmin ja myöskin sen pisteen, jonka jälkeen tuleminen on väistämätöntä.
Voitte yhdessä kommunikoida myös seksin hetkelläkin; kun sinusta tuntuu, että olet tulossa, voit pyytää tyttöystävääsi lopettamaan hetkeksi. Mikäli saat orgasmin hallintaasi (toisin sanoen saat pidäteltyä tulemisesi), voitte kokeilla taas jatkamista, eli esim. peniksen nuolemista, jos se on juuri se asia, jota haluatte. Jos nimenomaisesti nuoleminen kiihdyttää sinua liikaa, voitte välillä pitää taukoja, joiden aikana tyttöystäväsi voi esimerkiksi vaihtoehtoisesti imeä penistäsi, voitte suudella tai tehdä muun kaltaisia asioita.
T. Stinke