Halu laueta useamman kerran
13.03.2025
Onko teidän neuvojilla tietoa, onko kovin harvinaista, että naisella olisi halukkuutta kokea useampi yhdyntä saman seksisession aikana? Olen itse 21v mies, enkä ole vielä onnistunut löytämään sellaista tyttöä/naista, jolla olisi ollut halu useampaan aktiin. Seksikumppaneita on ollut jo sen verran, että olisi luullut jo tärppäävän tässäkin asiassa. Olen ottanut asian puheeksi noin kymmenen kumppanin kanssa, mutta he ovat ollet sitä mieltä, että yksi yhdyntä riittää yhdelle kerralle. Minulla olisi voimakkaat halut saada jatkaa seksiä myös laukeamisen jälkeen. Olen kokenut monta kertaa, että yhdynnän jälkeen tekee vielä enemmän mieli kuin ennen yhdyntää. Paineeni eivät yleensä purkaudu yhteen laukeamiseen. Unelmani olisi saada jatkaa niin pitkään ja laueta niin monta kertaa kunnes tuntisin olevani täysin tyydytetty. Enkä tarkoita, että alkaisin heti panna uudestaan, vaan laukeamisen jälkeen haluaisin aloittaa uuden esileikin ja antaa naiselle helliä hyväilyjä sisältäen suuseksiä, ja vastaanottaa sitä itsekin. Olenko muka ajatuksiltani ja haluiltani niin omituinen, että en siitä syystä ole löytänyt kumppania, jolla olisi samanlainen näkemys seksistä?
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
18.03.2025
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Ei ole lainkaan tavatonta, että nainen saattaa haluta seksiä laukeamisen jälkeen uudestaan. Asiaan vaikuttaa varmasti niin naisen libido, tilanne, välisenne kemia sekä muut asiat vireystilasta tuntoaistiin. Joillakin naisilla genitaalit muuttuvat hetkellisesti hyvin kosketusherkiksi välittömän laukeamisen jälkeen tai seksuaalinen halu lopahtaa orgasmin jälkeen.
Seksihalut,- ja tarpeet eivät mene aina yks yhteen edes seurustelukumppanin kanssa. Asioista on silloin hyvä keskustella hyvässä hengessä, toista ymmärtäen. (Usein tällaiset keskustelut on parasta hoitaa sängyn ja seksitilanteen ulkopuolella.) Joskus halut ja tarpeet voivat hetkellisesti kohdata, kun taas toisessa hetkessä, esim. elämäntilanteen muuttuessa, halut voivat muuttua eriparisiksi tai tarpeet erilaisiksi.
Seksisuhteessa molempien on tärkeää tulla kuulluiksi ja kunnioitetuksi. Mikäli seksikumppanisi ei halua harrastaa yhdyntää välittömästi edellisen jälkeen, täytyy hänen päätöstään kunnioittaa. Voitte yhdessä keskustella, löytyisikö jotakin muuta, molemmista hyvältä tuntuvaa tapaa hoitaa asia siten, että molemmat kokevat tulleensa tyydyttyneiksi? Haluaisiko hän tyydyttää sinut muulla tavoin? Haittaisiko häntä, jos tyydyttäisit itse itsesi esimerkiksi hänen kanssaan?
On varmasti myös monia naisia, jotka jakavat kanssasi saman unelman. Et siis ole millään muotoa omituinen tai epätavallinen. Mikäli asia on sinulle hyvin tärkeä etkä halua tehdä asiassa kompromisseja, sinun täytyy jatkaa etsimistä: jossakin on varmasti nainen, joka kaipaa miestä, joka jakaa samankaltaiset tarpeet seksissä!
Yst.terv. Stinke