Maksullisten naisten kanssa suuseksiä
29.01.2025
Hei. Minua mietityttää seksityöntekijöiden menettelytavat. Onko teillä tietoa, miksi he menettelevät suuseksissä niin kuin tekevät. Olen soittanut aika monelle naiselle, ja en ole vielä löytänyt yhtään, joka olisi suostunut antamaan paljaalle munalleni suuseksiä. En olekaan vielä mennyt rahojeni kanssa kenekään luo, vaan jatkan etsintää. Jokainen nainen antaisi sitä vastoin nuolla paljasta pillua. Minusta tässä on melkoinen ristiriita. Ymmärrän toki, jos miehen hygienia ei olisi kunnossa. Sitä en oikein käsitä, miten he kieltäytyvät heti suuseksistä ilman kondomia. Ei kai taudit tartu miehestä naiseen sen herkemmin kuin toisinpäin? Ehkä he eivät kuitenkaan välitä, jos mies saisi pillun nuolemisesta taudin.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
04.02.2025
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
On hienoa, että seksityöläiset ovat tehneet periaatteensa ilmi ensi kättelyssä. En osaa tai voi puhua seksityöläisten puolesta, mutta nähdäkseni he toimivat vastuullisesti kieltäytyessään antamasta sinulle suojaamatonta suuseksiä. Seksitaudit tarttuvat myös suuseksissä. He eivät voi varmistua sinun mahdollisesta seksitautien kantajuudestasi, joten he toimivat oikein suojautuessaan itse. Samalla he tulevat suojanneeksi myös muita asiakkaitaan.
Mielestäni kuulostaa erikoiselta, että jokainen seksityöläinen, jolle olet puhunut, olisi valmis vastaanottamaan suuseksiä ilman suuseksisuojaa. Mikäli kuitenkin puhut totta, tulee sinun muistaa kuitenkin myös sinun oman seksuaaliterveytesi suojaaminen.
Seksitaudit voivat tarttua myös sinuun, mikäli annat suojaamatonta suuseksiä. Seksitaudit tarttuvat myös vaginaa hyväillessä, mutta suuseksin antajana riski on suurempi penistä suulla hyväiltäessä. Myös huuliherpes voi tarttua huulista genitaalialueelle.
En myöskään usko, että seksityöläiset eivät välittäisi tartuttaneensa miehelle jonkin taudin. Ensinnäkin seksityöläiset eivät ole tunteettomia robotteja, jotka eivät välitä toisista ihmisistä. Toisekseen he eivät ole yksi yhtenäinen ryhmä, vaan he ammattikuntana koostuvat yksilöistä. On siis todella ikävää arvella heidän välittämisen astetta, tai oikeammin välittämisen puutetta. Lisäksi heidän työnsä puolesta voisi olla fataalia, että he tartuttaisivat jonkin taudin: mikäli sellainen maine leviäisi, vähenisivät varmasti työtkin.
Joka tapauksessa, seksityöntekijöiden kanssa ei tingata kondomin käytöstä. Heidän säännöillään on mentävä!
Yt. Stinke