Peppuvaon nuoleminen
24.07.2024
Minua kiihottaa älyttömästi, että saisin nuolla tytön peppuvakoa, ja hyväillä sitä muutenkin. Onko haaveeni jotenkin omituinen tai jopa sopimaton? Olen 15v poika, jolla ei ole vielä mitään kokemusta tytöistä. Voiko tuollaista tehdä eka kerralla, kun joskus ollaan ilman vaatteita? Onko peppuvaon hyväilyihin jotakin juuri siihen tarkoitettua lelua? Voiko siemensyöksyn antaa tulla peppuvakoon, ja levittää sitten spermat sormella ympäri peppua?
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
30.07.2024
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Fantasiassasi ei ole mitään eriskummallista tai epätavallista, voit hyvin jatkaa asiasta haaveilua ja siitä kiihottumista. Mikäli sinä ja tuleva seksikumppanisi molemmat sitä haluatte, voi fantasiaa kokeilla myös käytännössä. Peräaukon alue on hyvin tuntoherkkää aluetta, joten sen hyväileminen ja nuoleminen voi tuntua hyvältä.
Suosittelen kuitenkin tutustumaan rauhassa toiseen ihmiseen, hänen mieltymyksiinsä, omaan kehoosi, toisen kehoon ja toisen rajoihin ennen fantasioiden suoraa toteuttamista. Peppuaktiviteetteihin löytyy paljon erilaisia leluja, joita myyvät alaan erikoistuneet liikkeet. Itse peppuvaon hyväilyyn sopivista leluista en tiedä, mutta ainakin peppuseksiin liittyviä leluja on mm. tappeina, helminä, vibraattoreina jne. On tärkeää muistaa käyttää anaalissa ainoastaan anaaliin suunniteltuja leluja, jotta ne eivät luiskahda vahingossa peräsuoleen!
Siemensyöksyn voi antaa tulla peppuvakoon, mikäli molemmista se tuntuu hyvältä. Siihen liittyy kuitenkin pieni raskauden riski, mikäli siittiöt pääsevät emättimeen. Lisäksi suojaamaton yhdyntä altistaa sukupuolitaudeille. Myös peräaukkoa nuollessa tulee muistaa sukupuolitaudeilta suojautuminen; peräaukon ja suun välissä voi käyttää suuseksisuojaa tai halkaistua kondomia.
Voit nauttia fantasiastasi turvallisesti. Mikäli tilanne tulee ajankohtaiseksi, voit keskustella kumppanisi kanssa sen mahdollisesta toteuttamisesta.
Terkuin Stinke