Pimpin kostuminen
12.07.2024
Millä tavoin poika voisi ennen ensimmäistä yhdyntää vaikuttaa parhaiten siihen, että tytöllä pimppi kostuisi mahdollisimman hyvin? En ainakaan hätäile yhdynnän aloitusta, koska tiedän, että se voisi sattua tyttöön. Toinen asia, jota olen miettinyt, että miten saan pippelin vietyä pimppiin, jos ei se avaudu silleen näkyvästi.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
14.07.2024
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Kiva, että mietit seksitilannetta jo etukäteen, jotta se sujuisi tytön ja teidän molempien kannalta mahdollisimman hyvin. On tärkeää, että molemmat todella haluavat seksiä. Halu itsessään tekee jo paljon. On hyvä, että tiedät, että kiirehtiminen voi aiheuttaa lisäjännitystä. Tytön on tärkeää päästä rauhassa rentoutumaan. Muista siis esileikki ja kiireettömän tunnelman luominen! Keskittykää rauhassa toisiinne ja aistimuksiin. Esileikki voi olla esimerkiksi hyväilyä, suudelmia, hierontaa tai muuta miellyttävää kosketusta. Kysymällä tiedät parhaiten, mitä tyttö kussakin tilanteessa kaipaa tai mistä hän pitää. Mikäli hän ei tiedä, voitte kokeilla yhdessä eri asioita ja oppia sitä kautta. Kommunikaatio on tärkeä seksitaito! On myös tärkeää huolehtia ja sopia ehkäisyasiat kuntoon ennen h-hetkeä.
Kostumisesta ei kuitenkaan kannata tehdä liian suurta numeroa. Liukuvoidetta voi hyvin käyttää apuna aina, kun siltä tuntuu. Naisen kostumiseen vaikuttavat monet tekijät, joten aina pimppi ei kostu, vaikka keho ja pää seksiä haluaisivatkin. Silloin on hyvä ottaa liukuvoide mukaan.
En ihan ymmärtänyt kysymystäsi pippelin pimppiin viemisestä eli sitä mitä tarkoitit sen näkyvästä avautumisesta? Asiaa ei kannata stressata etukäteen, ensimmäinen seksikerta harvoin sujuu muutenkaan ilman pientä sählinkiä. Tyttökin varmasti voi avustaa asiassa mm. asettautumalla eri asentoihin tai auttamalla kädellä.
Hyvää kesää,
Terkuin Stinke