Pimpin nuoleminen olisi minulle tärkeää
09.01.2024
Harrastan erään naisen kanssa liikuntaa. Olemme lähentyneet ja puheissa on ollut seksikin. En ole koskaan ollut yhdynnässä, mutta pimpin nuoleminen olisi ainakin minulle tärkeää. Haluaisin nuolla ja suudella pimppiä niin että nainen silittelee minua päästä. Miten tämän asian voisi ottaa naisen kanssa esille? Miten nainen on valmis laskemaan pikkuhousunsa joten tämän onnistuisi? Pitäisi muuten aluksi suudella ja hyväillä ja vasta tämän jälkeen laskeutua alapäähän. Kyllä minä ajattelin etä pimpin nuoleminen olisi naisellekin hyvin tärkeää kun siihen liittyy rakkaus. Pimpin ihailija
Lila Kaki

Nuorisotiedottaja Lila Vastaa
09.01.2024
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi ja yhteydenotostasi. Kysymyksestäsi ei käy ilmi, miten kauan olette tunteneet toisenne tai miten usein tapaatte liikuntaharrastuksen parissa, mutta kirjoitat kuitenkin teidän lähentyneen ja ottaneen myös seksin puheeksi. On erittäin hyvä, että olette voineet keskustella seksistä, sillä juuri kommunikaatio on kaikessa intiimissä kanssakäymisessä A ja O. On varmistuttava siitä, että molemmat ovat tietoisia mihin ollaan ryhtymässä ja, että molemmat antavat suostumuksensa sille, mitä yhdessä ollaan tekemässä. On myös ensiarvoisen tärkeää kuunnella toinen toistaan, jotta molemmilla voi olla turvallinen olo seksiä harrastettaessa.
Kirjoitat alapään nuolemisen olevan sinulle tärkeää, ja sinulla vaikuttaa myös olevan selkeä kuva siitä, miten haluaisit sen tapahtuvan. Ei ole kuitenkaan olemassa mitään sääntökirjaa, jossa lukisi kuinka saisit toisen pudottamaan alushousunsa. Alushousut putoavat kyllä sitten, jos ja kun sen hetki koittaa. Se ei tapahdu pakottamalla tai poppakonsteja käyttämällä. Kehotan sinua avoimesti kysymään naiselta, olisiko kuvailemasi alapään nuoleminen hänelle ok. Uskoisin sinun hyvin voivan ottaa asian puheeksi, sillä olettehan keskustelleet seksistä jo aikaisemminkin. Voit avoimesti kertoa hänelle toivoistasi, kuitenkaan painostamatta häntä. Ketään ei koskaan saa painostaa mihinkään, ja sinun on myös hyväksyttävä, mikäli toinen osapuoli ei olisi suostuvainen siihen, mitä sinä haluaisit. Aivan samalla tavalla kuin sinunkaan ei pidä suostua mihinkään, mihin et itse halua. Tällaisissa tilanteissa kummallakaan osapuolella ei ole oikeutta suuttua, valittaa tai nalkuttaa asiasta, vaan on yksinkertaisesti hyväksyttävä se, ettei toinen halua ryhtyä juuri siihen, mistä itse niin kovasti unelmoi. On myös muistettava, että seksiä harrastettaessa on molemmilla osapuolilla koska vain oikeus sanoa, mikäli jokin ei tunnu hyvältä. Silloin on kunnioitettava toisen sanaa ja lopetettava se, mitä ikinä ollaankaan tekemässä. Kun toisen oppii tuntemaan paremmin, on myös helpompi lukea toisen antamia signaaleja seksin aikana. Aluksi on kuitenkin aina hyvä kysyä suoraan, jotta vältytään väärinymmärryksiltä ja henkilökohtaisten rajojen ylityksiltä.
Muista, ettet voi koskaan tietää mikä asia jollekin toiselle on tärkeää ja mikä taas ei. Se selviää kysymällä. Meillä kaikilla on omat mieltymyksemme koskien intiimiä kanssakäymistä, joten se mitä sinä pidät tärkeänä ei välttämättä ole sitä toiselle. Tulet maininneeksi alapään nuolemisen ja siihen liittyvän rakkauden. Rakkaus on erittäin vahva tunne, joka syttyy toisilla nopeammin ja toisilla taas hitaammin. Jotkut meistä rakastuvat helposti, kun taas toisille rakastuminen vie aikaa. Rakastumiselle ei siis voi asettaa aikarajaa. On kuitenkin hienoa, että olet päässyt kokemaan rakkauden tunteen, se on aivan ihana tunne.
Kerrot, ettet ole aiemmin ollut yhdynnässä ja kirjoittamasi perusteella tulkitsen, ettet myöskään ole aiemmin harrastanut suuseksiä. Muista, ettei seksin harrastamisella ole kiire, ja on täysin normaalia, että kaikki ei ensimmäisellä kerralla mene nappiin. Teoria eroaa käytännöstä aika paljon, joten kömmähdyksiä voi sattua, mutta sekin kuuluu asiaan. Seksiä ei kannata ottaa liian vakavasti tai syyllistyä suorittamaan, vaan rauhassa tunnustella mikä tuntuu itsestä sekä toisesta hyvältä. Kaikkea ei kannata suunnitella etukäteen, vaan antaa asioiden mennä omalla painollaan. Muista siis huolehtia kommunikaatiosta ja varmistua siitä, että molemmat olette suostuneet siihen, mitä on tapahtumassa. Kyseessä on kuitenkin ihana hetki, joka jaetaan toisen ihmisen kanssa - muista nauttia siitä!
Terkuin, Lila