Pissaaminen erektion aikaan
31.03.2025
Onko miehen mahdollista pissata kun penis on täydessä erektiossa? Minua vaan houkuttaisi ajatus, että mies pissaisi seksin aikana päälleni. Haluaisin saada lämpimät pissat vatsalle, tisseille ja kasvoille.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
08.04.2025
Heippa ja kiitos kysymyksestäsi!
Miehetkin ovat toki yksilöitä, mutta yleensä pissaaminen on vähintään vaikeaa, jollei usealle jopa mahdotonta, mikäli penis on täydessä erektiossa.
Pissaaminen voi onnistua helpommin, kun penis on hiukan pehmentynyt. Mikäli miestäsikin kiihottaa ajatus pissaamisesta päällesi, en näe estettä, miksi ette niin voisi tehdä. Voitte esimerkiksi kokeilla kylpyhuoneessa, miltä asia tuntuu käytännössä.
Voitte myös fantasioida asiasta yksin tai yhdessä, tai kokeilla viruttaa päällesi jotakin muuta nestettä, jonka yhdessä kuvittelette virtsaksi.
Tärkeintä on, että kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä ja molemmilla on lupa lopettaa vaikka kesken kaiken, mikäli asia ei tunnukaan enää hyvältä. On myös hyvä keskustella jälkikäteen, miltä uusi leikki kummastakin on tuntunut.
T. Stinke