Seksi takaapäin
20.02.2023
Minkä takia takaapäin asentoa pidetään jotenkin tuhmana? Johtuuko se siitä, että siinä mies näkee niin hyvin naisen pyllyn? Itseäni ainakin kiehtoo paljon tuo pyllyn näkeminen, ja yhdyntä takaapäin tuntuu kaikkein parhaimmalle.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
22.02.2023
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Ihmisillä on erilaisia mielleyhtymiä seksiin liittyen. Monet saattavatkin liittää takaapäin harrastettavaan seksiin tuhmia mielikuvia, ehkä juurikin mainitsemasi rektumin näkemisen vuoksi. Takaapäin asentoon liitetään usein myös mielikuva tietynlaisesta villeydestä, estottomuudesta, toisinsanoen jonkinnäköisestä eläimellisyydestä. Tosiasiassa myös seksi takaapäin voi olla monenlaista, riippuen seksiä harrastavien ihmisten keskinäisestä kemiasta, tilanteesta jne. Näin ollen takaapäin harrastettava seksi voi olla hyvinkin hellää tai herkkääkin, ei ainoastaan eläimellistä.
Joistakin pyllyn näkeminen voi tuntua tuhmalta, joillekin se voi tuntua hyvinkin luonnolliselta. On luonnollista, että pylly kiehtoo ja siitä saa kiihottua. On myös mukava kuulla, että osaat nauttia seksistä ja olet löytänyt asennon, joka tuntuu sinusta hyvältä!
Terv. Stinke