Seksi ukonilmalla
06.06.2023
En tiedä olenko yli-ikäinen kysymään teiltä, mutta ainakin pystyin valitsemaan iän valikosta! Viime kesänä kävi kerran niin, että ukonilma oli lähestymässä, kun aloimme poikaystävän kanssa harrastaa seksiä. Hän hyväili minua todella pitkään ja kosketteli intohimoisesti, mutta samalla äärimmäisen hellästi. Kiihotuin, ja tunsin suurta halua, joka tuli voimakkaammaksi, kun ukkonen alkoi olla kohdalla. Lopulta se tuli ihan päälle, kun olimme aloittaneet yhdynnän. En ole koskaan nauttinut mistään niin paljon kuin yhdynnästä sinä yönä. Se oli vähän epätodellistakin. Pari kertaa salama iski aivan lähelle, ja ukkosenpauke oli korvia huumaava. Voiko ukkonen vaikuttaa seksuaaliseen nautintoon, vai oliko sattuma, että seksi tuntui taivaalliselta juuri ukonilman aikana? Koimme molemmat sen niin, että kehomme olivat täydellisesti yhtä. Hanna-Sofia
Lila Kaki

Nuorisotiedottaja Lila Vastaa
07.06.2023
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi ja yhteydenotostasi!
Löytäessäsi ikäsi valikosta, voit varmistua siitä, ettet ole yli-ikäinen meille kirjoittaessasi. Sitä ei siis tarvitse jäädä pohtimaan.
Kuvailet yksityiskohtaisesti kokemaasi ja kerrot ukkosen olleen suoraan yläpuolellanne kokiessasi seksuaalista nautintoa. Uskoakseni näillä kahdella asialla ei ole yhteyttä, vaikkakin ukkosen pauke voi vaikuttaa tunnelmaan tavalla tai toisella. Voihan olla, että ukkosen myötä jännitystä oli ilmassa entistä enemmän. En kuitenkaan usko, että ukkonen suoranaisesti vaikutti kokemaasi nautintoon.
Kannattaakin mieluummin pysähtyä miettimään mitkä muut asiat vaikuttivat juuri tämän kokemuksen tuomaan nautintoon. Teittekö jotain eri lailla kuin yleensä? Kokeilitteko kenties jotain uutta? Ei ole myöskään tavatonta, että välillä seksin harrastaminen tuntuu paremmalta tietyissä tilanteissa, vaikka tekisikin asiat samalla tavalla kuin aina ennenkin. Seksi on paljon muutakin, kuin mekaanista suorittamista ja mielialan ollessa kohdallaan ja molempien ollessa läsnä hetkessä voidaan saavuttaa kuvailemasi tunne siitä, että kehot ovat täydellisesti yhtä.
Hyvää kesää!
Terkuin, Lila