Ulospyytämisen estää kovat jännitysoireet
10.09.2024
Olen aina ollut äidin poika. Isää elämässäni ei ole ollut. Jokainen nainen mielestäni edustaa sitä hyvää mitä äitini on minulle ollut.Äidin läheisyys on ollut minulle tärkeää. Kun pidän jostakin naisesta, erityisesti kauniista ja haluaisin kysyä häntä ulos niin menen aivan lukkoon. Jännitysoireet ovat niin hirveät, kuten punastelen, änkytän, käteni vapisevat, että suoraan sanottuna haluaisin itkeä, jopa oksentaa. Koen, että minulla ei ole sellaista isän turvaa ja neuvoja jotta uskaltaisin kysyä kivaa naista suoraan ulos. Jopa naiset ovat tulleet luokseni ja menen aivan lukkoon. Haluaisin varmaan naisesta aluksi jotakin äidillistä tai isosiskomaista turvaa tai hyvää kaveruutta, jotta uskaltaisin lähteä juttuun mukaan. Olenko erityisen herkkä ja miten tällaisista oireista pääsisi eroon?Olen 28 vuotias ja oireilua on kestänyt kauan. Koska tämä estää myös seksin saamisen, olen hankkinut keinovaginan jota en ole vielä kokeillut. Kuinka paljon realistisen näköisen (Fleshlight) keinovaginan käyttäminen vastaa yhdyntää oikean naisen kanssa? Itse haluaisin myös nuolla pimppaa. Ajattelin harjoitella keinovaginan kanssa sitä. Miten pimpan nuoleminen myöhemmin mahdollistuisi? Hyväilemällä naista muuten ja sitten "laskeutua" pimpalle? Toivon, että saisin naisen joka tulisi "isosiskollisesti" näissä asioissa vastaan. Kova jännittys estää mm. hyvän seksin
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
12.09.2024
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Ihana kuulla, että sinulla on ollut välittävä ja hyvä äiti ja suhtaudut naisiin arvostavasti! On hyvin tavallista mennä lukkoon viehättävän ihmisen kanssa, jota haluaisi pyytää ulos. Ensinnäkin ulos pyytäminen ei todellakaan ole niin helppoa miltä se kuulostaa: toista ihmistä ulos pyydettäessä tulee altistaneeksi itsensä torjutuksi tulemiselle eli sille, että toinen vastaakin kieltävästi. Torjutuksi tuleminen sattuu eikä koskaan tunnu mukavalta! Ulos pyytäminen vaatii siis hyvin paljon rohkeutta.
Joskus jännittäminen ylittää kuitenkin niin sanotun tavallisen jännittämisen rajat, ja silloin aletaan joskus puhua sosiaalisesta jännittämisestä; sosiaaliseen jännittämiseen liittyy yleensä ajatukset omasta noloudesta (voi ilmetä myös sitä itse tiedostamatta). Sosiaaliset tilanteet voivat aiheuttaa hyvinkin voimakasta ahdistusta, jotka voivat eskaloitua paniikkikohtauksiksi.
Hyvin voimallisena esiintyessään voidaan puhua myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. En osaa yhden tekstin perusteella sanoa, kuinka voimakasta ilmenevä ahdistuksesi on tai onko kyse sosiaalisten tilanteiden pelosta. Kys. Pelko on nimittäin jo häiriö, jonka lääkäri toteaa. Minä en sellaista voi edes spekuloida.
On luonnollista kaivata isän turvaa ja neuvoja. Isättömyys voi aiheuttaa ihmisessä paljonkin erilaisia tunteita ja oireiluja, joista turvan ja neuvojen kaipaaminen on varmasti yksi. Sinulla on varmasti ollut paljon käsiteltävää asian kanssa; on ymmärrettävää, jos koet surua siitä, että et ole saanut elämääsi isää. Toivon, että saat silti kokea elämässäsi turvaa ja voit ja osaat hakea neuvoja muualta. Huolimatta siitä, että jotkut saavat kasvaa isiensä kanssa, eivät kaikki isät silti osaa antaa turvaa tai neuvoja.
Onpa kiva, että naiset ovat lähestyneet sinua! Toivottavasti se on antanut sinulle tunteen, että olet lähestyttävissä ja vaikutat mukavalta. Anna itsellesi aikaa tutustua naisiin kaveripohjalta. Voit aivan hyvin myös sanoa naiselle, että tarvitset tutustumiseen aikaa. Mikäli naisen kanssa on helppo olla, voit myös jakaa asian siten kuin se on, että sinua jännittää ja kaipaisitkin isosiskomaista suhtautumista ainakin aluksi.
On hyvä, että huolehdit seksuaalisista tarpeistasi! En osaa ottaa kantaa kysymyksiisi flesh light:n käytöstä. Ehkä voisit olla yhteydessä esimerkiksi kauppaan, josta ostit sen? Ehkä he osaavat vastata paremmin kysymyksiin. Varmasti flesh lightin kanssa voit kuitenkin harjoitella suuseksin antamista, mikäli se tuntuu itsestäsi hyvältä. Vaginan nuolemiselle ei ole mitään ohjenuoraa tai manuaalia; ainoastaan molemmin puolisen suostumuksen tulee toistua jokaisella kerralla. Muutoin tilanteet varmasti vaihtelevat ajan, paikan ja kumppanin mukaan. Luota itseesi sekä anna tilanteen viedä! Ei kannata suunnitella tilanteita liikaa etukäteen.
Yt,
Stinke