Voimakas orgasmikokemus
03.04.2023
Poikaystävä alkoi hyväillä nenällään pimppiäni pikkareiden päältä, ja puhalteli sitten kevyesti kostuneita pikkareita. Se tuntui minusta niin hyvälle, että pyysin häntä ottamaan nopeasti pikkarit pois. Hän yllättyi pyynnöstäni, ja totesi, että taidan haluta silloin aika paljon. Tilanne oli tosiaan hurjan kiihottava. Hän nuoli minua, ja sain tosi voimakkaan orgasmin. Mistähän johtuu, että joskus kaikki tuntuu vaan erikoisen hyvältä, ja orgasmi ravisutti koko kehoa ennen kokemattomalla tavalla?
Lila Kaki

Nuorisotiedottaja Lila Vastaa
04.04.2023
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi ja yhteydenotostasi!
Hienoa, että otit ohjat omiin käsiisi ja uskalsit pyytää poikaystävääsi toimimaan toiveidesi mukaisesti. Juurikin tällä tavoin sen pitäisikin olla. Toinen ei voi lukea ajatuksiasi, joten jos mieleen tulee jokin toive, on se hyvä esittää sanallisesti juuri kuvailemallasi tavalla. Mahtavaa, että jaoitte tämän kokemuksen yhdessä.
Kyselet mistä tämä kokemasi erikoisen hyvä tunne mahtaa johtua. Siihen minulla ei ole sinulle antaa suoraa vastausta. Välillä tähdet ovat vaan niin sanotusti kohdallaan. On vaikea tarkalleen arvioida mistä se johtuu, että välillä palaset loksahtavat kohdalleen ja kaikki tuntuukin erikoisen hyvältä. Kuvailemasi orgasmi näyttäytyy yleensä silloin kun ihminen on keholtaan ja mieleltään täysin läsnä siinä tilanteessa missä juuri silloin on. Tämän kokemuksen pohjalta on hyvä jatkaa kohti uusia seikkailuja yhdessä.
Toivotan sinulle hyvää kevättä sekä nautinnollisia hetkiä yhdessä poikaystäväsi kanssa!
Halit, Lila