snoppe
13.12.2018
är snoppen en muskel för man kan väl inte sträcka den men man kan få kramp dehär är en fråga jag funderat på länge. ps. er logga ser ut som en snopp

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
18.12.2018
Hej.
Nej, penisen är inte en muskel, så du kan inte sträcka den eller få kramp i den på samma sätt som du kan med musklerna. Men det betyder inte att den är osårbar. Penisen består av svällkroppar, som är ett lite svamp-aktigt material som kan fyllas med blod. Det är det som gör att penisen blir större och hårdare då du får stånd.
Och vi vet att många tycker att vår logo ser ut som en penis, och det är helt okej. Kanske det kan fungera som påminnelse om att man kan ställa frågor kring detta ämne här på decibel.
Kram
Tessi