Mikä on lypsypillu
29.02.2024
Mitä se lypsypillu oikein tarkoittaa? Onko siinä jotakin ihan poikkeavaa verrattuna ns. tavalliseen naisen pimppiin? Vai liittyykö se johonkin tiettyyn seksiasentoon, jossa tehdään jotakin tiettyä juttua?
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
05.03.2024
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Kuvailemastasi alapäästä puhutaan usein myyttisenä asiana, joka vain joillekin naisille on suotu. Kyseessä on sinänsä kuitenkin ”urbaani legenda” sillä itse asiassa kaikkien naisten alapää muuttuu kuvailemaksesi alapääksi orgasmin hetkellä; orgasmi nimittäin aiheuttaa alapään lihasten supistelua. Joskus mieskin saattaa tuntea nämä supistelut, esimerkiksi peniksensä ympärillä, mikäli penis on naisen sisällä naisen orgasmin saannin hetkellä. Ilmeisimmin tästä supistelusta, joka saattaa miehestä tuntua hyvältä, tulee tämä nimitys lypsämisestä. Se, kuinka hyvältä naisen supistelu miehestä tuntuu, voi riippua monesta asiasta. Luultavimmin eniten siitä, kuinka paljon hänellä on kyseistä, supistelevaa naista kohtaan tunteita.
Terkuin Stinke