märkien unien kokeminen
04.08.2020
Oli puhetta kaverini kanssa märistä unista, joita meillä molemmilla on. Minulla on niitä 2-3 kertaa viikossa. En herää siemensyöksyyn, vaan nukun yleensä aamupuolelle yötä, jolloin herään ensimmäisen kerran. Sitten huomaan, että olen saanut siemensyöksyn aiemmin yöllä. Lakana on monesti jo vähän kuivahtanut, mutta penis on limainen. Kaverini herää usein heti siemensyöksyn saatuaan. Hän tuntee nukkuessaan pissahädän kaltaisen tunteen. Tuntuu kuulemma kuin pissattaisi oikein ihanasti. Sitten hän saa siemensyöksyn. Kaverini nauttii siitä kovasti. Hän on kertonut nähneensä seksiunia, joissa hän usein riisuu tytöltä rintsikat, ja alkaa sitten puristella tissejä ja imeä niitä. Sitten häneltä tulee. Ja aina hän sanoo, kuinka häntä nukuttaa hyvin sen jälkeen. Minä en muista nähneeni koskaan unta seksistä. Haluaisin kyllä, koska se on niin ihanan tuntuista. Mistä tämä iso ero voisi johtua meidän kokemissamme yöllisissä siemensyöksyissä, ja unessa ennen sitä. Harmittaa vähän, kun en itse näe unia, enkä saa nautintoa laukeamisestani.

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
18.08.2020
Hei,
Aivan kuten kirjoitit, kaikki ovat erilaisia. Toiset muistavat unensa, kun taas toiset eivät. Tämä voi myös joillain vaihdella paljon eri aikoina, mutta sille ei välttämättä voi tehdä juuri mitään. Yritä nukkua tarpeeksi ja mene sänkyyn samaan aikaan iltaisin, jolloin sinulla on parhaat edellytykset hyvään uneen ja näin voit muistaa unesi paremmin.
Toisena asiana – unilla ei ole aina tekemistä erektion tai siemensyöksyn kanssa. Vaikka yleisesti puhutaan ”märistä unista”, ei aina ole yhteyttä itse uneen – vaan kyse on hyvin paljon siitä, että kroppasi yrittää oppia ja testata erektion ja siemensyöksyn toimintoja. Toisin sanoen on hyvin tavallista, että unia ei muisteta – kuten sinun tapauksessa.
Terveisin,
Tessi