koko ja muoto
16.07.2015
mikä on normaali pippelin pituus tämän ikäiselle? oma pippeli on levossa 6 ja erektiossa 16 senttiä pitkä. kuuluuko pippelin muoto olla sellainen kuin 3 putkea olisi sisällä ja ne turpoaa erektiossa? kuuluuko myös tuntua paineen tunnetta ja terskan kasvamista ennen orgasmia? uuu

Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
20.07.2015
Hei uuu!
Valtavan ison lääketieteellisen tutkimuksen mukaan (yli 15.000 penistä mitattu ympäri maailmaa) peniksen keskipituus on 13,12 cm erektiossa ja 9,16 cm levossa. (http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2015/mar/03/the-results-are-in-study-reveals-average-penis-size) Ehkä jotkut luulevat, että olisi ollut pidempi, mutta se lienee johtua siitä että pornoon haetaan vain yli 19 cm pitkiä ;). Teini-iän aikana penis kasvaa kyllä, mutta useiden vuosien aikana - jotkut pippelit loppuu kasvamasta vasta 20 vuotiaana - eli on vaikea tietää onko sinun kasvanut valmiiksi. Mutta yli keskipituus on jo.
Toiseen ja kolmanteen kysymykseesi vastaukset olevat molemmat kyllä, näin on. Voit lukea lisää penkiksestä meidän sivustostamme.
Terv. nuorisotiedottaja Liselott