Hmmm
04.09.2015
Harrastin 28-30.7 suojaamattoman seksin kokeilua tyttöystäväni kanssa ja hänellä tuli kuukautiset 31.7 jotka kestivät 5 päivää niin kuin normaalistikkin, onko mahdollista että hän on raskaana jos sen jälkeen ei ole vielä tullut kuukautisia Puuponen

Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
04.09.2015
Hei Puuponen!
Aina on olemassa pieni mahdollisuus tulla raskaaksi jos harrastaa suojaamatonta seksia. Yleensä kuuktautiset kyllä tarkoittaa ettei ole raskaana, mutta jokaiseen sääntöön on poikkeuksia. Menkää sen takia ostamaan raskaustestin, niitä löytyy sekä apteekistä, isoimmista tavarataloista että jopa tavallisista ruokakaupoista (juu, myös siitä kaupasta joka sijaitsee ihan sinun ylä-asteen lähellä). Testit maksavat vaan 3-10 €. Jos tyttöystäväsi on raskaana pyytä hänet soittamaan kunnan ehkäisyneuvolaan. Jos ei, voittehan kuitenkin keskustella ehkäisymenetelmistä (ehkäisy on molempien vastuutta) - ja ainakin voitte samasta ruokakaupasta osta kondoomia, eikö?
Terv. nuorisotiedottaja Liselott