Aamu
11.08.2015
Onko tämä normaalia että aamuisin erektio on veltto tai ei ole olleenkaan masturboidessa penis on tosi kova masturboin 2-4 kertaa vuorokaudessa katsoen pornoa. Kärsin myös lievästä masennuksesta ja ahdistuksesta johon ei ole lääkitystä.yhdyntäkin onnistuu painoa on noin 100kg ja pituus 180.diabetes ja kilpirauhas ongelmat ovat suljettu pois.ahdistaa...

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
12.08.2015
Hei,
Kuulostaa kyllä normaalilta että aamuerektio ei ole yhtä kova kuin "oikea" erektio. Ja jos penis pysyy kovana ja masturboit 2-4krt/vrk niin ei ole syytä huoleen. Tosin masennus ja ahdistus saattavat vaikuttaa negatiivisesti koko seksuaalisuuteen ja aiheuttaa haluttomuutta ja erektioongelmia.
Onko ahdistus/masennus uusi ongelma vai onko jatkunut pitkään? Kirjoitat että sinulla ei ole tähän lääkitystä, mutta käytkö jossain puhumassa asiasta? Masennukseen löytyy apua, mutta siihen täytyy jaksata puuttua. Eli jos et ole hakenut siihen apua, tai jos sinusta (avusta huolimatta) tuntuu että masennus ja ahdistus rajoittavat elämääsi niin puutu asiaan! Varaa lääkäriaika tai käy puhumassa kouluterkkarisi kanssa niin he voivat ohjata sinua eteenpäin. Yksin ei kannata jäädä ahdistuksen kanssa.
Pidä itsestäsi huolta!
Tessi