Alushousut
26.06.2016
Miten peniksen pitäisi olla boxereissa?
Minun penis suosii ainakin vasenta puolta ja pelkään että se siitä alkaa käyristymään vasemalle. Onko mitenkään mahdollista? Tiedän että jokaisella miehellä on käyrä enemmän tai vähemmän mutta painaa mieltä tämä.
Kiitos nopeasta vastauksesta! Hm
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
29.06.2016
Hei ja kiitos viestistäsi.
Ei ole olemassa mitään yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa miten peniksen pitää olla boxereissa. Miesten penikset ovat erilaisia ja myös miehet ovat erilaisia, joten myös jokaisen omasta mielestä parhaita tapoja miten asettelee peniksensä boxereihin on erilaisia. Varmaan paras asento penikselle myös riippuu hiukan siitä millaista materiaalia boxerit ovat. Materiaali voi olla tiukempaa trikoota tai löysempää ohutta kangasta.
Uskon, että löydät itse parhaimman asennon peniksellesi boxereissa. Voit myös kokeilla erilaisia boxereita. On tietysti olemassa myös muitakin alushousumalleja kuin boxereita. Niitäkin kannattaa kokeilla. En usko siihen, että jos peniksesi suosii vasenta puolta, että se käyristäisi penistäsi sen enempää vasemmalle. Jos ja kun penis käyristyy jompaan kumpaan suuntaan, niin se johtuu ihan peniksestä ja sen rakenteesta.
Hyvää kesää.
Terveisin Mika - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.