esinahka
09.09.2017
hei
minulla oli ennen ahdas esinahka mutta kun samalla masturboin niin yhtäkkiä sainkin sen terskan taakse se oli uskomaton tunne. miksi siitä tuli niin kiihottava ja uskomaton tunne? hieroin sen jälkeen terskaa kovasti. boy

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
11.09.2017
Hei.
Koska sinulla on aikaisemmin ollut ahdas esinahka niin terskasi on todennäköisesti hyvin herkkä. Joskus terska voi olla liiankin herkkä koska on ollut niin "suojassa", ja silloin täytyy vähitellen totutella terskaa kosketteluun. Sinun tapauksessasi ei kuitenkaan ollut kyse kivusta tai arkuudesta vaan kyseessä oli nautinto ja mielihyvä kun sait esinahan vedettyä terskan taakse. Hyvä näin :)
Kiva jos kyseessä oli uskomaton tunne. Voit käyttää jonkinlaista liukuvoidetta kun masturboit niin esinahka on kenties helpompi vetää taaksepäin ja voide suojaa terskan ihoa vähän mikäli se on kovin herkkä. Voit käyttää esim ruokaöljyä, kookosrasvaa tai "tavallista" liukuvoidetta. Muuten ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin nauttia :)
Terveisin
Tessi