Iso lepotilassa
22.11.2014
Hei! Olen 20 vuotias kaveri ja mun penis on 17cm pitkä ja noin 13.5cm paksu lepotilassa. Huom! Nimenomaan lepotilassa eikä erektiossa. Onko se normaalia? Onko penikseni lepotilassa hyvin suuri? Kun esim käyn saunassa kavereiden kanssa saan aina kuulla kuinka hullun ja jäätävän kokoinen penis mulla on. Kaverini myös huutelevat siitä tytöille ja tunne oloni melko kiusaantuneeksi. Lisäksi suuren lepokoon takia housuissani aina pullottaa enkä saa sitä piilotettua. Joudun pitämään penistäni lahkeessa ja se erottuu selkeästi housujen läpi. Tuntuu siltä kuin kaikki tuijottaisivat sitä koko ajan. Mitä teen? Pitävätkö tytöt siitä näystä kun on iso penis lepotilassa? Lepotila

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
26.11.2014
Hei!
Terveudenhoitaja-seksuaalineuovoja Tessi on saanut kysymyksesi ja vastaa pian!
Terveisiä nuorisotiedottaja Liselott
Hei,
Peniksesi on ehkä keskivertoa isompi lepotilassa, mutta toisaalta homma toimii yleensä niin että penikset jotka ovat lepotilasssa isot - eivät välttämättä muutu/kasva erektiossa yhtä paljon kuin lepotilassa pienemmät penikset. Eli saattaa siis olla että peniksesi on erektiossa melko "tavallisen kokoinen" vaikka se on levossa normia isompi.
Onneksi emätin on hyvin elastinen eikä peniksen koko yleensä aiheuta ongelmia. Kuulostaa kurjalta että kaverisi huomauttavat asiasta koko ajan. Mutta todennäköisesti he eivät edes ajattele koko asiaa niin että voisit paheksua siitä, koska yleensähän isokokoista penistä pidetään hyvänä asiana. Ymmärrän että voi tuntua siltä kuin kaikki tuijottaisivat, mutta en kuitenkaan usko että muut ajattelevat asiaa.
Me ollaan kaikki erilaisia, ja mittasi ovat ihan normaalirajojen sisällä. Yritä olla murehtimatta asiaa enempää.