Iso penis - lahja vai kirous
13.05.2014
Kiitos erittäin kattavasta ja asiallisesta vastauksesta!
Penikseni on levossa n. 16cm pitkä ja 13cm paksu. Mistä johtuu, ettei penikseni kasva kuitenkaan niin paljon, kun se tulee erektioon (siis hyvä ettei kasva enempää)? Vaikuttaako siihen se, että minulla on myäs tosi iso levossa?
Vaikuttaako naisen ruumiinrakenne emättimen kokoon mitenkään? Eli onko pienillä tytöillä pienempi ja onko pitkillä, leveä lantioisimmilla isompi/elastisempi? Mietin vain, koska itse olen huomannut, että pienillä kapea lantioisilla tytöillä on yleensä eriitäin pieni emätin kun taas leveä lantioiset tytöt ovat yleensä olleet niitä, jotka ovat "jumaloineet" kokoani..
Olen oppinut siihen, että minun todellakin täytyy uhrata aikaa esileikkiin. Siksi yritän parhaani mukaan saada naisen niin kostekasi kuin vain mahdollista sormettamalla ja nuolemalla. Mutta silti se ei aina vain yksinkertaisesti tahdo mahtua sisään ja jos/kun mahtuu niin menee ehkä puolet sisään. Mistä se voi johtua?
Asennoista myös, että onko juuri takaapäin asento minulle se huonoin mahdollinen vaihtoehto ja onko joitain muita asentoja mitä nimenomaan ei kannata kokeilla? Koska olen huomannut, että juuri takaapäin saan penikseni mahtumaan kokonaan sisään vain erittäin harvoin. Normaalisti se mahtuu ehkä 3/4 sisään, jos edes sitäkään. Joillekin taas ei tahdo mahtua sisään kuin juuri ja juuri terska..
Lisäksi mietin, että onko mahdollista, että penikseni kasvaa vielä? Koska pituuskasvuni on vielä kesken. Ennusteen mukaan kasvaisin vielä n. 5cm. En nimittäin todellakaan haluaisi, että se enää tuosta kasvaisi. Jos se kasvaa niin kuinka paljon se voisi vielä kasvaa lisää pituutta ja paksuutta?
Itse pidän tosi paljon uimisesta ja itseäni henk.koht ärsyttää juuri tuo uimasortsi kielto vaikkakin se on täysin ymmärrettävää. Ja nimenomaan käytän bokseri mallisia uimahousuja, mutta en vain voi sille mitään, kun se näkyy niin selkeästi koska minulla tosiaan on se 17 cm pitkä ja 13 cm paksu levossa. Mietin, pitäisikö asettaa penikseni keskelle, mutta silloin pullotus on valtava ja se itsestänikin tuntuu tosi epämukavalta. Ns "sivulla" olisi mukavampi pitää sitä, mutta silloin näky vain on liian irstas koska se näkyy niin selkeästi läpi. Miä mieltä olette? Mietin tätä vain sen takia, koska saan niin usein katseita uimalassa erityisesti juuri naisilta ja se tosiaan vähän hävettää.. Toisaalta pitäisikö minun vain mennä siellä pokkana ja olla ylpeä että minulla on iso? "Iso" mies

Nuorisotiedottaja Lena Vastaa
14.05.2014
Hei taas "Iso" mies!
Mitään syytä sille, miksi peniksesi ei kasva huomattavasti erektion aikana ei voida sanoa, joillakin ero levossa ja erektiossa vain on suurempi ja huomattavampi kuin toisilla. Juuri tästä syystä "pieneltä" näyttävä penis voikin erektiossa olla paljon isompi, eikä kokoa tule "arvioida" lepo-tilan perusteella.
Naisen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä emättimen koon kanssa. Monet isokokoiset naiset eivät esim. pysty synnnyttää alateitse, kun se taas onnistuu pieniltä ja hennoilta naisilta. Emättimen rakenne on siis täysin yksilöllistä, eikä sitä voi päätellä ulkonäön perusteella.
Hyvä, että keskityt esileikkiin ja annat sille aikaa. Joskus, varsinkin uusissa suhteissa (tai yhden illan jutuissa) toinen kumppani ei ole tuttu ja nainen ehkä tiedostamattaan jännittää tilannetta hieman. Jännitys vaikuttaa myös lantionpohjanlihaksiin ja silloin tyttö voi tuntua ahtaalta. Myös ison peniksen näkeminen voi aiheuttaa pientä pelkoa ja huolta siitä, mahtuuko se sisälle ja huoli taasen saa naisen jännittämään. Aina ei kyse siis ole esileikin puuteesta, vaan myös tilanne ratkaisee paljon.
Yhdyntä-asento, jossa mies tulee sisään takaapäin voi todellakin tuntua naisesta kivuliaalta jos miehellä on erityisen suuri penis. Tietenkin sitäkin voi harrastaa, jos molemmat osapuolet ovat siihen valmiita, mutta se ei välttämättä ole se otollisin asento isokokoiselle penikselle. Tavallinen lähetyssaarnaaja asento on ehkä parempi, sillä se estää miestä tulemasta liian syvälle. Voitte myös koittaa laittaa tyynyjä naisen lantion alle, jolloin työntökulma helpottuisi (lähetyssaarnaajassa). Asento, jossa nainen on päällä, voi tuntua joistakin naisista paremmalta, sillä silloin hän voi itse kontrolloida tilannetta paremmin ja itse päättää kuinka ison osan peniksestä hän ottaa sisälleen ja miten nopeasti.
Peniksen mahdollista kasvua on valitettavasti mahdoton ennustaa, mutta joillain miehillä penis voi kasvaa jopa 20-vuotiaaksi asti.
Mitä uimiseen tulee, kannattaa sinun mielestämme asettaa penis uimahousuissa siten, miten se tuntuu sinusta kaikkein mukavimmalta. Voi olla vaikea välttyä muiden katseilta, mutta et voi muuta kuin kantaa itseäsi ylpeänä - et voi omalle koollesi mitään, eikä sinun tarvitse häpeillä sitä!
Terveisin nuorisotiedottaja Lena