Itsetyydytys
09.06.2017
Hei!
Onko normaalia että itsetyydytyksen aikana tulee himo siemennesteeseen?
Minua myös kiihottaa pitää pyykkipoikia nänneissä ja kiveksissä. Olen joskus myös laittanut hieman hammastahnaa kulliin ja kiveksiin kun siitä tulee sellainen viileä ja kiihottava tunne voinko tehdä niin? Voiko imuria käyttää itsetyydytykseen kun siinä on sellainen säätö mistä voi säätää imua niin pidän sen ihan pienimmällä? Työnnän imurin putkeen kullin ja imen nännejä. Se on todella kiihottavaa. Voiko saunassa tyydyttää itseään? Voinko myös työntää pumpulipuikkoa virtsaputkeen ihan vähän? Voiko peräreiän sormettamiseen käyttää rypsiöljyä?
Onko prostate hieronta turvallista peräreiän kautta? Voinko pakottaa itseni jatkamaan itsetyydytystä sperman lentämisen jälkeen jotta spermaa lentäisi vielä lisää ja lisää. Poika
kristiina annila

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
12.06.2017
Heippa vaan!
On täysin normaalia, että voi kokea himoa siemennesteeseen, tai oikeastaan lähes mihin asiaan vain. Jokainen meistä on hyvin erilainen, ja kokee erilaiset asiat miellyttäviksi. Pääsääntö on se, että kunhan et satuta itseäsi etkä ketään toista, etkä pakota itseäsi tai ketään toista, niin kaikki on hyvin.
Tuo hammastahnajuttukaan ei sinänsä ole vaarallinen, mutta koska varsinkin peniksen ja erityisesti terskan iho on ohutta, niin siitä voi kyllä ongelmaa siksi, että hammastahna saattaa polttaa ihon ja limakalvot rikki. Kokeile esim jääpaloja tilalle. Lisäksi on huono juttu, mikäli tahnaa pääsee virtsaputken sisälle.
Imurikaan ei sinänsä ole vaarallinen, kun imua voi säätää, ole vain varovainen, ettei tule ihorikkoa ja lisäksi imurin suu pitäisi saada aina huolellisesti puhdistettua sekä ennen että jälkeen, ettet saa tulehduksia.
Saunassa voit tyydyttää itseäsi, kun olet yksin. Muiden aikana se ei tietenkään ole soveliasta, ellei mukanasi ole tietysti oma kumppanisi.
Virtsaputkeen ei milloinkaan pidä mennä työntämään yhtään mitään, ei edes pientä matkaa. Virtsaputken limakalvot ovat ohuet ja erittäin herkät haavaumille ja viemään bakteereita virtsarakkoon, ja sieltä edelleen munuaisiin saakka. Joten tämän joudut valitettavasti jättämään tekemättä.
Kun eturauhasta tutkitaan, se tehdään juurikin peräaukon kautta. Voit hieroa eturauhastasi, jos koet siitä mielihyvää. Muista aina käyttää liukastetta, ja huolehtia hyvin hygieniasta. Öljy käy siihen hyvin, jonka mainitsit.
Voit jatkaa itsetyydytystä niin kauan kun se itsestäsi tuntuu hyvältä. Siemennestettä ei kuitenkaan välttämättä tule heti, eikä sitä muutenkaan välttämättä joka kerralla tule. Orgasmi ja siemensyöksy kun ovat kaksi eri asiaa. Toisen voi saada ilman toista, eikä se ole virhe millään tavalla, vaan aivan normaalia.
Terkuin,
Kristiina
uroterapeutti, seksuaalineuvoja, kätilökri