Itsetyydytys ja yhdyntä
22.04.2014
Toimiiko penikseni normaalisti, kun itsetyydytyksessä peniksen terska kostuu todella paljon ja sitä valuu peniksen vartta pitkin? Se vaikuttaa hiukan kuin spermalta, mutta on ohuempaa.
Mikä on normaali aika itsetyydyttää siis alusta siemensyöksyyn asti?
Mietin miksi minulla on yhdynnässä tapana hieroa peniksen varrella ja terskalla tytön pimpsaa ulkopuolelta eikä heti työntää sisälle? freg

Nuorisotiedottajat Lena ja Liselott Vastaa
23.04.2014
Hei freg!
Kuvailemasi perusteellaa peniksesi toimii aivan normaalisti. On tavallista, että kiihottuessa peniksen päästä tulee kirkasta, liukasta eritettä, jota kutsutaan puhekielessä myös touhutipoiksi. Niiden tehtävä on liukastaa terskan pää ja valmistella ja helpottaa yhdynnän aloittamista. Neste ei siis ole spermaa, mutta se voi kuitenkin sisältää siittiöitä.
Mitään normaalia itsetyydytysaikaa ei voida sanoa, se riippuu täysin tilanteesta ja henkilöstä. Joskus laukeamiseen menee kauemmin ja joskus vähemmän aikaa. Jos mies esim. on erittäin kiihottunut jo ennen itsetyydytyksen aloittamista, ei laukeamispisteeseen pääsy kestä lainkaan kauan. Myös sillä, milloin mies viimeksi on lauennut ja kuinka usein, on vaikutusta itsetyydytyksen kestoon.
Meidän on mahdoton vastata, miksi sinulla on tapana hieroa itseäsi tytön alapäätä vastaan ennen itse yhdyntää, todennäköisesti se on sinun tapasi valmistautua itse aktiin ja ehkä se tuntuu sinusta erityisen hyvältä. Emme näe mitään syytä sille, että sinun tarvisi lopettaa kyseisellä tavalla toimiminen, jos se tuntuu teistä molemmista hyvältä.
Seksiä ei muutenkaan kannata liiaksi analysoida, vaan ennemminkin toimia vaistojen mukaan - niinkuin sinä luultavasti olet tilanteessa tehnyt - silloin kokemuksesta tulee molemmille paljon miellyttävämpi.
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott