Itsetyydytys tapa
03.05.2014
Onko itsetyydytys tapani tavallinen? Mietin eniten onko peili ja itsensä katsominen normaalia itsetyydytyksen aikana ja onko tällaiset vaiheet tavallisia itsetyydytyksessä: menen peilin eteen ja riisun alushousut, aloittaessa penis on pieni ja lepotilassa (onko normaalia?), sitten aukaisen haaroja, puristelen penistä ja koskettelen varresta, samalla penis jäykistyy nopeasti ja sen näkeminen kiihottaa (onko normaalia?), sitten aloitan liikuttamaan esinahkaa edestakaisin kokoajan nopeammin, vedän välillä kokonaan taakse ja katson penistä (onko normaalia?), keskeytän pari kertaa juuri kun tunnen siemensyöksyn olevan tulossa (onko normaalia?), sen jälkeen koskettelen terskaa ja esinahkaa yhtäaikaisesti ja lopuksi annan sperman tulla vatsalle (onko normaalia?). simbu

Nuorisotiedottajat Lena ja Liselott Vastaa
05.05.2014
Hei simbu!
Kaikki kuvailemasi kuullostaa normaalilta. Kaikki ihmiset nauttivat ja kiihottuvat eri asioista, sinulle se on itsesi katsominen peilistä itsetyydyttäessä ja se on ihan ok! Kaikki muukin kuvailemasi kuullostaa ihan normaalilta. Mitään "tavallista" ei kuitenkaan ole olemassa juuri siitä syystä, että kaikki ihmiset tekevät ehkä hieman eri tavalla ja kaikilla on oma tapansa.
Jos tämä tapa sopii sinulle, jatka sitä ihmeessä. Itsetyydytys tapaa kannattaa kuitenkin vaihdella aina välillä, niin ettei yhteen tapaan "jää kiinni", eikä siitä tulee ainut tapa saada nautintoa. Kokeile siis muitakin juttuja välillä! :)
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott