Karvaton, tiukkuus, esinahka...
10.06.2014
Onko niin, että karvaton siitin näyttää isommalta kuin luomu? Kannattaako kokeilla ajamista?
Voiko naisella olla oikeasti liian tiukka, jos on paksu ja aika pitkä siitin?
Voiko esinahkaa liikutella liian kauan, liian pitkään tai liian nopeasti runkkaamisen aikana?
Onko mitään väliä, tuleeko siemensyöksy esinahka päällä tai takana? Pete

Nuorisotiedottajat Lena ja Liselott Vastaa
12.06.2014
Hei Pete!
Jotkut väittävät, että karvaton siitin näyttäisi "luomua" isommalta, sillä silloin karvoitus ei peitä osaa peniksen varresta. Ero ei kuitenkaan ole huomattava ja karvoituksella on oma, tärkeä tehtävänsä, joten emme suosittele "posliiniksi" ajamista. Karvoitus toimii alapään "ilmanvaihtona", eli sen tehtävä on pitää kivekset astetta muuta kehoa viileämpänä (jolloin siittiöt voivat hyvin).
Naisen emätin on hyvin elastinen ja se pystyy myötäillä peniksen kokoa. Tietenkin isompi ja paksumpi penis vaatii, että nainen on KUNNOLLA kiihottunut,valmis ja rentoutunut, sillä muuten yhdyntä ei välttämättä onnistu. Kukaan nainen ei kuitenkaan "luonnostaan" ole liian tiukka - mahtuuhan alapäästä ulos myös vauva!
Esinahkan liikuttelun tärkein sääntö on - älä tee sitä, jos se aiheuttaa kipua tai tuntuu epämiellyttävältä! On siis vaikea sanoa, mikä olisi liian kauan, liian pitkään tai liian nopeasti - se riippuu kyllä täysin henkilöstä. Esim. runsas itsetyydytys voi aiheuttaa hiertymiä ja ihon ärtymistä (jolloin kannattaa pitää taukoa ja antaa ihon levätä), mutta muuten itsetyydytyksellä ei ole ns. rajoja, jos se tuntuu hyvältä.
Esinahkan "asennolla" ei ole laukeamisvaiheessa mitään väliä.
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott