Koko ja muuta
24.06.2014
1. kysymys: Onko pippeli hyvä ja riittävä? Levossa pituus 5 cm, seisokissa pituutta 15 cm ja ympäryysmitta 14 cm. Mun mielestä pippeli näyttää aika lyhyeltä mut paksulta.
2. kysymys: Voinko käyttää erektiorengasta, vaikka ei ole erektio vaikeuksia? Onko sen käytöstä mitään hyötyä?
3. kysymys: Esinahka on aina niin, ettei terskaa näy kuin ihan vähän aukosta. Onko siitä haittaa? Pippelin esinahan kärki näyttää aina levossa ja erektiossa kuin suppilon päältä.
4. kysymys: Aluksi kestää jonkun aikaa, mutta kun tulee tunne että kohta siemensyöksy tulee, niin sitten laukeaminen tapahtuu sekunneissa. Onko näin kaikilla? Templar

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
26.06.2014
Hei!
Hyvältä kuulostaa :)
Kaikki kirjoittamasi jutut kuulostavat aivan normaaleilta.
1. Peniksesi koko on normaali ja riittävä. Sinun on hyvä muistaa ettei peniksen koko ole ratkaiseva kun harrastaa seksiä vaan miten sen käyttää.
2. Erektiorengasta voi toki käyttää vaikka ei olisikaan erektion kanssa ongelmia. Renkaita on monta erilaista ja se on lähinnä makuasia tykkääkö siitä paineen tunteesta jota se aiheuttaa. Erektiorengashan pitää veren peniksen paisuvaiskudoksessa niin, että se auttaa pysymään kovana, mutta kuten sanoin - renkaita on erilaisia ja jotkut renkaat hierovat peniken juurta hieman, tai saattavat muuten vaan tuntua kivalta.
3. Esinahkasi näyttää aivan normaalilta. Ei syytä huoleen.
4. Normaalilta kuulostaa. Laukeaminen tapahtuu joskus nopeammin ja joskus vähän pidemmällä viiveellä, mutta se taitaa olla yleistä, että jos on ylittänyt sen tietyn vaiheen niin laukeamista on vaikea pidättää sen jälkeen.
Hyvää kesää!
Tessi