miksi ei seiso
14.05.2017
Moikka, oon 18-vuotias poika. Olen ollut noin kuukauden kumppanini kanssa yhdessä, ja kun pussaillaan ja ollaan lähekkäin sängyllä niin mulla kyllä alkaa seistä ihan normisti. Mut sit kun siirrytään vähän pidemmälle niin yhtäkkiä ei enää seisokkaan eikä lähde seisomaan vaikka yrittäisin mitä.. Pidän tästä henkilöstä erittäin paljon ja minulla on ollut itsetunto ongelmia penikseni kanssa kun mulla oli ahdas esinahka ja se on vielä vähän arka. Kumppani tietää tästä. En ole siis koskaan harrastanut seksiä että jännittääkin paljon.. mutta hävettää kun ei ala toimimaan tosipaikan tullessa. Eikä tämän tapahtuman jälkeen ole muutenkaan alkanut seisoa vaikka olen yrittänyt runkkailla. Unissa kyllä seisoo ja aamuisin herään seisokkiin..
pidän tästä henkilöstä tooosi paljon ja olenn rakastunut ja ehkä jotenkin pelkään hänen menettämistään että hän ei halua minua enää kun penikseni ei ole täysin normaali. häpeissään
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
24.05.2017
Hei!
Kiitos kysymyksestä.
Mieli on ihmeellinen asia. Se, että pidät toisesta todella paljon ei vielä takaa sitä, että tosipaikan tullen saisit erektion. Etenkään, jos pelkäät hänen menettämistään. Stressi ja pelko saattavat tehdä sen, ettet saa erektiota. Jännittäminen uuden asian edessä on täysin luonnollista, eikä sitä tarvitse hävetä. Suosittelisin, että ottaisit rohkeasti asian ihastuksesi kohteen kanssa puheeksi. Kun saat asian pois "sydämeltäsi" uskoisin että erektio tulisi helpommin, kun ei ole painetta. Mikäli erektio ei kaikesta huolimatta tule, suosittelen hakeutumaan lääkärin vastaanotolle.
Miia, terveydenhoitaja - seksuaalineuvoja - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.