Monta kysymystä
21.02.2017
Hei. Minulla on pieni penis, jolla en pysty tyttöystävää tyydyttämään, mutta en koe sitä ongelmaksi, vaan tyttöystävälläni on oikeus käydä ns. vieraissa, sillä otan hänen tarpeensa huomioon asian tiimoilta. Mutta haluaisin kysyä, että onko vaarallista nuolla naisen alapäätä?Voiko taudit tarttua sillä tavalla? Olen pyrkinyt kompensoimaan huonoa mieskuntoani sillä tavalla. Minulle naisen nautinto on tärkeintä ja haluaisin tietää miten voin turvallisesti harrastaa seksiä...
Ongelmani on myös fantasiani, joissa nainen alistaa minua brutaalisti ja ns. pakkofeminiinistää minut ja tekee minusta "sissyn". Minua on alkanut ahdistamaan tämä sillä en sitä oikeasti halua. Haluan kyllä palvella naistani kuten teenkin mutten olla nainen sillä olen muuten kyllä ihan miehinen mies ja en mitenkään halua viettää elämääni sissynä....

Seksuaalineuvoja ja nuorisotyöntekijä Pirjo/LOPETT Vastaa
28.02.2017
Hei,
Kiitos kysymyksestä.
Kiva että haluat ajatella naisesi nautintoa. Turvallisin tapa harrastaa seksiä on huolehtia puhtaudesta, ehkäisystä ja suojauksesta sukupuolitauteja vastaan.
Ei ole vaarallista nuolla naisen alapäätä, mutta siihen sisältyy vaara tartuttaa tai saada sukupuolitauti. Suuseksin välityksellä voi saada Esim. Herpeksen, joka voi tarttua sekä oireettomassa että oireilevassa vaiheessa. Klamydia ei tartu kovin helposti suuseksin yhteydessä, mutta klamydian aiheuttama nielutulehdus on silti mahdollinen. Myös tippuri ja kuppa tarttuvat suuseksissä. HPV eli papilloomavirus on varsin yleinen ja voi suuseksissä myös tarttua nieluun.
Suuseksisuoja suojaa suuseksissä. Varsinaisten kondomien lisäksi on saatavilla lähinnä suuseksisuojiksi tarkoitettuja lateksista valmistettuja liinoja (Glyde Dams ®), jotka asetetaan suuseksin ja hyväilyn ajaksi naisen sukupuolielinten päälle. Suuseksi tapahtuu tämän liinan läpi. Yksinkertaisen suuseksisuojan voi toki tehdä leikkaamalla auki ihan tavallisen kondomin. Silloin se on pienempi kuin ostettava liina.
Kerroit myös fantasiastasi joka on alkanut ahdistaa sinua. Fantasiat on tarkoitettu nautittaviksi. Jos sinulla on fantasia jonka tarinassa et viihdy, niin olisi hyvä jos keksisit tai keksitte yhdessä jonkin uuden tavan nauttia ja kokeilla seksuaalisuuttanne.
On hyvä muistaa että seksi ei ole vain emätin-penis yhdyntää, vaan paljon muutakin. Hyviä hetkiä tyttöystäväsi kanssa.
Ystävällisin terveisin Pirjo Nylund, seksuaalineuvoja, nuorisotyöntekijä