nopea nukahtaminen
08.08.2017
Moi. Mistä johtuu, että kun runkkaan iltaisin sängyssä ja katselen samalla pornoa ja saan ihanan nautinnon, nukahdan lähes saman tien? Ei ole harvinaista, että nukun seitsemän tuntia heräämättä välillä. Haluaisin päästä kokemaan jo oikeaa seksiä tyttöjen kanssa. Jos tyttö nuolee pippeliä siemensyöksyyn asti, tai jos laukeaisin yhdynnässä pimppiin, haluaisin tietää nukahtaisinko sittenkin yhtä nopeasti. Saako seksi ja orgasmi myös tytöt nukahtamaan? Olisi hienoa, jos molemmat nukahtaisivat ilman vaatteita toisiaan vasten. Entä jos näkee yöllä märän unen ja siemennestettä lentää tytön päälle?

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
09.08.2017
Heippa!
Kun saa siemensyöksyn tai orgasmin, taikka molemmat yhtäaikaa, on elimistö sen jälkeen niin rentoutunut ja raukea, että aika monikin nukahtaa sen perään. Tämä on yksilöllistä, jotkut nukahtaa, toiset ovat pirteempiä kuin koskaan! Kaikki on yhtä normaalia, se on oman kehon tapa reagoida asiaan. Joka kerta koko elämääsi et välttämättä nukahda, mutta ei sekään mitään haittaa. Se, nukhataisitko muissakin tilanteissa, on vaikea sanoa, mutta todennäköisesti, ainakin jos olet tytön kanssa, jonka kanssa tunnet olosi turvalliseksi ja rakastetuksi.
Tytöt voivat nukahtaa yhtälailla seksin jälkeen, tai sitten ei. Kuten mainitsin, jokainen on yksilö tässäkin asiassa.
Mutta onhan se mukavaa nukahtaa sylikkäin. Ja jollei toinen nukukaan, on silti ihanaa olla iho vastakkain toista.
Jos nukkuessasi tulee siemensyöksy, ja se menisikin tyttösi päälle, ei se varmaan siinä kohtaa häntä haittaisi, olisittehan jo muutenkin lähekkäin. Ja tästä asiastahan voi sitten jutella yhdessä kun aika on.
Terkuin Kristiina, seksuaalineuvoja, uroterapeutti, kätilö