Oman sperman nielemisestä
02.08.2015
Minua kiihottaa oman sperman nieleminen ja teen sitä viikottain itsetyydytyksen yhteydessä. Muutama kysymys aiheesta: Tekeekö se minusta biseksuaalin, sillä olen kyllä harrastanut seksiä tytön kanssa? Monet pitävät spermaa vähän ällönäkin mutta itse tykkään sen mausta, onko miehellä mahdollista ylipäänsä olla spermafetissi vai onko se todella outoa? Voiko siemennesteen määrää jotenkin lisätä tai koostumusta muuttaa, koska minua kiihottaa erityisesti suuret siemensyöksyt, ja kermaisen paksu sperma? Jossain uutisessa oli äskettäin, että siemensyöksyn mukana poistuu eturauhasesta haitallisia aineita, voiko siis olla haitallista niellä usein omaa spermaa? Aikaisemmin olettekin kyllä vastanneet ettei se olisi haitallista?
Olisi kiva jos vastaisitte näihin, hiukan kiusallisiin kysymyksiin jotka ovat mietityttäneet! Sitten tiedän, onko tästä tavastani haittaa vai voinko jatkaa siitä nauttimista..
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
04.08.2015
Hei,
Kiitos kysymyksistäsi. Mieltymyksesi spermaan ei vielä tarkoita, että olisit bi-seksuaali. Bi-seksuaaleilla tarkoitetaan henkilöitä, jotka tuntevat seksuaalisia ja romanttisia tunteita molempia sukupuolia kohtaan. Loppujen lopuksi jokaisella on kuitenkin oikeus määritellä seksuaalinen suuntautumisensa itse.
Se, että tykkäät spermasta, ei ole outoa. Sitä en osaa sanoa, kuinka yleistä mieltymys spermaan on, mutta et varmastikaan ole ainoa. Ihmiset kiihottuvat hyvin monenlaisista asioista, ja niin kauan kuin itseä tai toista ei vahingoita, voi omaa seksuaalisuuttaan toteuttaa haluamallaan tavalla.
Siemennesteen juomisesta ei ole mitään haittaa. Siemennesteen määrään ei voi varsinaisesti vaikuttaa, mutta yleensä sitä erittyy enemmän, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut pidempi aika.
Mukavaa loppukesää sinulle!
Terveisin,
Maria – Nuortenelämä.fi