onko mahdollista?
28.10.2015
Onko olemassa mitään sivua minne voisi ottaa kuvan alapäästä jos epäilee että olisi tulehdus tai vastaava? Koska minua henkilökohtaisesti jännittää mennä lääkäriin/terveydenhoitajalle niin mietin vain jos jonnekkin voisi lähettää kuvan ja he arvioisivat että kannattaako mennä lääkäriin vai ei. poika
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
01.11.2015
Hei ja kiitos viestistäsi.
Meillä ei ole tiedossa palvelua, jonne voisit lähettää kuvan alapäästäsi ja saada sen perusteella diagnoosia mahdolliseen tulehdukseen tai muuhun vastaavaan.
Terveydenhuollon ammattilaiset kohtaavat päivittäin paljon ihmisiä, tekevät heille tarvittavia tutkimuksia ja kokeita. Se on heidän työtään. Sinun ei ainakaan kannata jättää menemättä lääkäriin sen takia, että sinulla on mahdollinen tulehdus alapäässä ja jännität sen näyttämistä lääkärille tai muille terveydenhuollon ammattilaisille. On tärkeää, että hoidat terveyttäsi, ja hakeudut lääkäriin, kun sille on tarvetta.
Ota siis yhteyttä asuinpaikkakuntasi terveysasemalle ja keskustele millainen käynti tilanteessasi on tarpeen. Voit myös hoitaa asiaa oman oppilaitoksesi terveydenhoitajan kautta eteenpäin.
Tsemppiä ja ota rohkeasti yhteyttä terveysasemalle tai terveydenhoitajaan, jotta saat tarvittavaa hoitoa mahdolliseen tulehdukseen.
terveisin, Mika - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.