Orgasmista pidättäytyminen
14.06.2023
Moi. Yritämme tyttöystäväni kanssa että minä pidättäydyn orgasmista mahdollisimman kauan ja käytän myös penislukkoa. Nyt on 4 päivää mennyt ja kysyimme tutulta seksuaaliterapeutilta tästä. Hän suositteli viikon pidättäytymistä ja vasta sitten voisin olla penislukossa pari päivää. Onko teillä suositusta tällaiseen? Ripe
Lila Kaki

Nuorisotiedottaja Lila Vastaa
19.06.2023
Hei,
Mainitset tutun seksuaaliterapeutin suositelleen sinulle viikon pidättäytymistä ja sen jälkeen penislukossa oloa parin päivän ajan. Tämä kuulostaa kummalliselta neuvolta, sillä penislukkoa käytetään lähinnä BDSM-tyyppisissä valtaleikeissä eikä orgasmista pidättäytymisen keinona. Mikäli kysymyksesi on todenmukainen, suosittelen keskustelemaan asiasta tarkemmin tutun seksuaaliterapeuttisi kanssa ja miettimään mitä toisia keinoja orgasmista pidättäytymiselle olisi ja miksi ylipäätänsä haluat siihen ryhtyä. Me emme täältä Decibelistä käsin voi antaa suosituksia tällaiseen, sillä emme suosittele penislukon käyttöä orgasmista pidättäytymisen keinona.
Meille on tullut paljon kysymyksiä koskien penislukkoa ja sen käyttöä. Näihin kysymyksiin ovat vastanneet monet eri asiantuntijat. Suosittelen siis tutustumaan Kysy Pois-palveluumme tulleisiin kysymyksiin ja niiden vastauksiin aiheeseen liittyen. Löydät kysymykset ja niiden vastaukset kirjoittamalla Kysy Pois-palvelun ”Kysymykset ja vastaukset”-osion hakukenttään ”penislukko”.
Tiedotamme myös, että poistamme kysymyksiä, mikäli epäilemme palvelumme väärinkäyttöä.
Terkuin, Lila