Paisuneen terskan hyväily
26.01.2016
Teen sellaista itsetyydytystä, että pidän jalat ristissä tiukasti niin että penis on erektiossa aivan kova ja terska on ihan pullistunut. Sitten hyväilen sitä sormilla kosteusvoiteella tai syljellä mikä tuntuu tosi hyvältä. ONko haittaa jos terskassa on painetta niin että se on tuollainen iso ja paisunut? Oon pitänyt myös joskus sellaista hiusrengasta peniksen juuressa ja sekin tuntuu tosi kivalta kun hyväilee itseä.
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
29.01.2016
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Hienoa, olet löytänyt tavan tutustua itseesi sekä tavan joka tuottaa sinulle nautintoa.
Niin kauan kun kuvailemasi tapa hyväillä itseäsi ei tuota kipua en näe asiassa mitään ongelmaa. Kuitenkin kirjoitat käyttäväsi hiusrengasta peniksen juuressa ja senkin tuntuvan hyvältä. Hyvä niinkin. Vaihtaisin kuitenkin hiusrenkaan tarkoituksenmukaisiin penisrenkaisiin, joiden toimintaperiaate on varmastikin sama kuin käyttämälläsi hiusrenkaalla, tuottavat painetta peniksen päähän pitkittäen nautintoa. Näistä kuitenkin hiusrengas ei ole ko tarkoitukseen suunniteltu ja saattaakin liian tiukalle laitettuna aiheuttaa verenkierron häiriötä peniksessä. Voisit vaikka netissä tutustua penisrenkaisiin ja niiden käyttöön. Niitäkin on monenlaisia ja itselleen sopivan löytää luonnollisesti vain kokeilemalla. Esimerkiksi anti-shop terveystuotteiden verkkokaupassa on myynnissä penisrenkaita. Toki verkkokauppoja on muitakin, ja verkkokaupoilla varmasti toisistaan poikkeavia valikoimia. Joten tutustu rauhassa, tee päätöksiä vasta sen jälkeen.
Ei ole mitään pahaa siinä että tutustuu itseensä ja että tietää millaisesta kosketuksesta pitää, mikä tuntuu hyvältä. Päinvastoin, kun tietää mistä pitää voi sen hyvin sitten kertoa kumppanillekin sen ajan koittaessa.
terveisin, Miia, terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja – Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.