Penis
15.01.2016
Terve.olen 27.mies.pari vuotta sitten penikseni esinahka kuivui pahasti ja tuli haavaumia ja esinahka tuli todella kireäksi.kävin lääkärissä ja todettiin hiivatulehdus.sain lääkkeet siihen js lähti paranemaan siitä,mutta peniksen jänne on muuttunut valkoiseksi ja vähän arpeutunut eikä esinahka ole yhtä löysä kuin ennen.ennen kesti pitkään laueta yhdynnässä mutta tulehduksen jälkeen laukean jo muutamassa minuutissa?!? Olisikohan jotain tehtävissä.? Onneton
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
26.01.2016
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Suosittelisin, että olisit yhteydessä lääkäriin, koska itselläni ei ole tiedossa hiivatulehduksen aiheuttavan ennenaikaista siemensyöksyä, lääkäriltä saisit varman vastauksen.
Moni ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivistä saattaa saada hyödyn vaiheittaisesta yksinkertaisesta harjoitteesta. Harjoite tulisi tehdä ainakin kolme kertaa viikossa muutaman viikon ajan Masturboi käsin kunnes tunnet siemensyöksyn olevan juuri tulossa. Keskeytä masturbointi ja odota 60 sekunnin ajan.Aloita masturbointi uudelleen ja laske aika, kunnes tunnet taas siemensyöksysi olevan melkein tulossa. Keskeytä masturbointi ja odota taas 60 sekuntia.Toista tämä 4–5 kertaa ja lopuksi voit antaa siemensyöksysi tulla. Säännöllisten harjoittelemalla aika siemensyöksyn tuloon pitenee.
terveisin, Miia, terveydenhoitaja - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.