penis
14.02.2016
Onko normaalia että minua kiihottaa kivekset ja kulli. Kivesten muoto ja se kun kiihottumisen aikana kulli ja terska paisuu ja kivekset kanssa kun laittaa penisrenkaan. Kun laukeaa niin tekisi mieli juoda siemenneste. poika
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
19.02.2016
Hei,
ihmiset kiihottuvat monista erilaisista asioista ja kiihottuminen on yksilöllistä. Jokainen tietää parhaiten itse, mistä kiihottuu – ja mitä pitää omalle seksuaalisuudelleen ”normaalina”. Joku voi pitää täysin normaalina sitä, mikä jostakin toisesta tuntuu epänormaalilta. Kiihottumisessa ja seksissä ei ole mitään pahaa niin kauan kuin ketään ei pakoteta tekemään mitään itselle epämieluista. Kiihottumiseen vaikuttaa esimerkiksi vireystila, seksuaalisen mielenkiinnon aste, tunteet, mielikuvat ja myös seksuaaliset fantasiat. Myös eri aistien kautta tulevat ärsykkeet vaikuttavat kiihottumiseen. Sinun kannattaa tutustua Väestöliiton Nuorten-sivuilla olevaan sisältöön liittyen kiihottumiseen: http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/seksi/mitaseksion/kiihottuminen_ja_nautinto/
Siemennestettä voi niellä, mutta kannattaa muistaa, että seksitauteja voi esiintyä sukupuolielinten lisäksi myös suun ja huulten limakalvoilla. Jos kyseessä on oman siemennesteen nieleminen, ei tartunnan saaminen ole mahdollista, kun tietää, ettei itsellä ole seksitauteja (eli on varmistanut sen testeissä).
Terveisin, Suvi – Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.