Penis
25.05.2016
Hei. Olen 15v poika ja masturboin usein noin kerran päivässä (joka päivä). Penikseni varressa on 2 mustelmaa ja terskan alapuolella esinahan ja terskan yhteytymässä on aika pieni reikä/repeymä. Pitäisikö hakeutua lääkäriin vai pidänkö vain taukoa itsetyydytyksestä? Kiitos.
Se1 Se1

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
26.05.2016
Heippa.
Ei sinun ainakaan tässä vaiheessa tarvitse lääkäriin mennä. Jos peniksessä on mustelma niin se tarkoittaa vissiin sitä että olet saattanut olla liiankin kovakourainen, mutta toisaalta mustelmia saattaa joskus ilmetä ilman selvää syytä.
Mielestäni riittää tällä hetkellä että seuraat tilannetta. Mikäli mustelmia tulee lisää, tai pieni repeymä ei parane niin kuin pitäisi niin otat uudestaan yhteyttä tänne tai soitat ja varaat ajan terveyskeskukseen.
Tässä vaiheessa, ja kirjoittamasi perusteella en kuitenkaan näe syytä huoleen. Seuraat vaan tilannetta ja olet vähän varovaisempi kun masturboit, jooko?
Haleja
Tessi