Penis vuotaa
23.09.2015
Minulla on sellainen vaiva että ihan normaalisti ollessani, siis esim. syödessä, pelatessa yms. mitä ikinä teenkin. vähän väliä peniksestäni vuotaa siemennestettä (ja ehkä samalla jopa kusta välillä). Se vuotaa siis ihan jatkuvalla syötöllä eikä ole kontrolloitavissa eikä myöskään seiso. Yöllä erektio kyllä tulee ja aamustondis on, joskaan nyt ei ihan sitä samaa kovuusluokkaa kuin ylä-asteella. Hereillä ollessani tämä vaiva estää kaiken tekemiseni. Enää normaalisti esimerkiksi lenkillä, ravintolassa tai kaupassa, ei tulekkaan satunnaisesti erektiota, niinkuin vielä pari kuukautta sitten, vaan jorma alkaa vuotaa ja sitä jatkuu niin kauan että säkit ovat täysin tyhjät. Olen siis parikymppinen nuorimies Vuotaa
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
25.09.2015
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Varmasti harmittava vaiva. Suosittelisin sinua ottamaan yhteyttä lääkäriin. Hän voi tarkemmin arvioida tilanteen ja saisit varman vastauksen siitä mistä on kyse ja mitä asialle voidaan tehdä. Lääkärillä on kuitenkin mahdollisuus vastaanotolla tehdä vaivaasi koskien tarkentavia kysymyksiä, joita jään kaipaamaan viestiäsi ja kysymystäsi lukiessa. Kuten esimerkiksi, pystytkö pidättämään virtsaa kunnolla? Onnistuuko yhdyntä, ja jollei yhdyntöjä ole ollut onnistuuko sooloseksi eli masturbointi?Valuuko spermaa myös sooloseksin aikana? Lisäksi lääkärillä on mahdollisuus ohjata sinut tarvittaessa jatkotutkimuksiin.
Terveisin, Miia - terveydenhoitaja, Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.