Penis/itsetyydytys
14.01.2017
Moikka,
Onko penikseni normaali kun minulla alkaa seisoa niin penis osoittaa suoraan kohti napaa ja on mahassa kiinni? Onko omalle vatsalle laukeaminen ok paikka antaa sperman tulla? Kuuluuko terskan paisua isommaksi kun penis alkaa seisoa? Mikä paikka olisi sopiva paikka itsetyydyttää? Onko oman alapään karvojen siistiminen ok pojilla esim trimmerillä ja höylällä? Mikä asento on paras itsetyydytksessä pojilla? Onko pornon katsominen ok että saa lisää nautintoa itsetyydytyksestä?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!! poika11

Seksuaalineuvoja ja nuorisotyöntekijä Pirjo/LOPETT Vastaa
06.02.2017
Hei,
Jokainen penis seisoo yksilöllisesti, on aivan normaali että se osoittaa kohti napaa. Omalle mahalle laukeaminen on myöskin aivan normaalia ja yleistä. Sinulla on hyvä olla jotain paperia lähellä, että voit sitten pyyhkiä itsesi.
Kun kiihotut ja saat seisokin; terska paisuu, esinahka vetäytyy taaksepäin ja peniksen varsi kasvaa.
Monet pojatkin siistivät alapään karvoitusta, höylä ja trimmeri sopii tähän hyvin. On hyvä käyttää siistimisen jälkeen jotain voidetta joka hillitsee ihoärsytystä ja rauhoittaa ihoa.
Olet vasta xx-vuotta vanha. Sinulla on aikaa tutustua omaan kehoon ja oppia tuntemaan omat mieltymyksesi paikan ja itsetyydytyspaikan suhteen.
Kokeile vaan rohkeasti. Sängyllä makaaminen lienee aika tavallinen paikka.
Pornon katsominen voi antaa lisäkiihoketta mutta omat fantasiat omassa päässä, ovat myös hyviä saamaan lisäkiihoketta ja maustetta itsetyydytykseen.
Hyviä hetkiä itsesi tutkimiseen.
Ystävällisin terveisin Pirjo Nylund, seksuaalineuvoja, nuorisotyöntekijä.