Sattuu
11.01.2016
Hei! Ajattelin kysyä koska kiinnostaa. Olen tyttöystäväni kanssa harrastaneet seksiä 18 päivän aikana 13 kertaa ja 7 kertaa niistä olemme laukeamisen jälkeen alkanut jatkaa kondomin vaihtamisen jälkeen. Ja kun olen lauennut niin sen jälkeen kun aloitamme uuden kierroksen niin minua alkaa hetken päästä sattua terskaan enkä jaksa enää liikuttaa siitintäni tyttöystävän sisällä. Onko huoleatumiselle aihetta Kipupää

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
11.01.2016
Heippa.
Olet sen verran nuori vielä että olet seksuaalisesti huippukunnossa, jonka takia pystyt tolla tavalla aloittamaan toisen kierroksen nopeasti ensimmäisen jälkeen. Tosin kuulostaa siltä että olette harrastaneet paljon seksiä, eikä se mielestäni kuulosta mitenkään oudolta että siittimesi on kaiken tämän seksin jälkeen vähän arka. Voi olla että terskasi "tottuu" ajan myötä eikä kipeydy yhtä helposti, mutta voi myös olla että tämä on aktiivisen seksielämän haittapuoli.
Saattaa olla ettei terskasi kipeytyisi samalla tavalla jos ette käyttäisi kondomia (siis jos tyttöystäväsi söisi e-pillereitä ja tietäisitte varmasti että kenelläkään teistä ei ole sukupuolitautia.) Välillä kondomi voi aiheuttaa kitkaa joka pidemmän päälle aiheuttaa kipua ja ihon ärsytystä sekä miehillä että naisilla. Hieno puoli on se että tällaiset kivut menevät melko nopeasti ohi.
Eli mielestäni kuulostaa normaalilta että penis kipeytyy jos harrastaa seksiä kauan tai usein, ja nämä hiertymät paranevat yleensä nopeasti. Tarvittaessa voit käyttää esim Bepanthen - voidetta ja laittaa sitä kipeään kohtaan. Voitte tyttöystäväsi kanssa miettiä haluaisiko hän käyttää e-pillereitä. Voi olla että silloin ei aiheutuisi kipua samalla tavalla, eikä varsinkaan jos käyttää liukuvoidetta (mitä voi ostaa melkein joka kaupasta tai apteekista.) Mutta toisaalta kipua ilmenee kyllä joka tapauksessa jos jatkaa tarpeeksi kauan.
Mutta sinuna en olisi huolissani, vaan olisin tyytyväinen siihen että seksi sujuu :)
Tessi