siemensyöksyn voimakkuus
26.10.2017
Moi. Voiko pojalle tuottaa pelkästään pippelin päätä nuolemalla niin paljon nautintoa, että hän saisi orgasmin? Näin äsken sellaisen seksivideon, jossa nainen nuoli monta minuuttia kielen kärjellä terskan päätä. Mies huokaili, ja luulin hänen laukeavan siihen, mutta ei lauennut. Sitten ne aloittivat anaaliseksin. Sitä jatkui monta minuuttia, ennen kuin mies veti peniksensä naisen pyllystä, ja laukesi pyllylle omaa kättään käyttäen. Voiko siemensyöksy tulla yhtä voimakkaasti suuseksissä kuin runkkaamalla? Olen pari kertaa nähnyt, kun poikaystävä laukesi yli puolen tunnin itsetyydytyksen jälkeen. Spermaa ropisi varmaan kymmenen sekuntia sanomalehtien päälle, jotka hän oli levitellyt pitkin lattiaa.

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
03.11.2017
Heippa,
on yksilöllistä, millä tavalla kukakin orgasmin ja siemensyöksyn parhaiten saa. Jollakin se voi olla yhdyntä, joku toinen taas ei tarvitse sukuelimiin koskemista lankaan, vaan saa orgasmin vaikkapa niskan suutelemisesta. Orgasmi ja siemensyöksy voivat tulla toisinaan nopeammin, toisinaan hitaammin. Sitä voi myös halutessaan opetella pitkittämään, milloin laukeaa. Seksivideoissa todellisuus ei ole ihan sitä mitä kuvissa näkyy. Videoita kuvataan monessa eri pätkässä, ja todellisuudessa aika harvoin yhdyntä kestää yhtä kauan kuin videoissa. Ihan kuten moni muukin asia on oikeassa elämässä eri tavalla.
Terkuin Kristiina
seksuaalineuvoja