spermaa
06.02.2017
Niin siis että mun kasvupyrähdys alko noin kesälomalla (2016) ja spermaa ei vielä tule kunnolla ja se tulee aika paljon 2 minutiin päästä kun saan orgasmin. mulla on kaikki murrosiän merkit ja vähän peniksen kasvua kivekset noin 3.8-4.5cm ja terveystarkastuksessa sanottiin että olen normaalissa vaiheessa murrosikää mutta spermaa tulee aika vähän ehkä noin 1-2 tippaa. yöllä ei ole vielä tullut. ffffff

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
07.02.2017
Hei,
Kuulostaa tosiaan siltä että murrosikä on alkanut sinulla aivan normaalisti. Mutta kuten tiedät niin kehitys on hyvin yksilöllistä ja fyysinen kehitys tapahtuu kaikilla eri iässä. Yleensä esim. kivekset alkavat kehittyä noin vuosi ennen kuin peniken kasvu pääsee kunnolla käyntiin. Yölliset siemensyöksyt ovat normaali osa kehitystä, mutta kuulostaa siltä että tämä on sinulla vielä edessä.
Älä kuitenkaan ota tästä turhaa stressiä, se ei millään tavalla tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa, tai edes että olisit mitenkään "myöhässä". Ikäsi huomioonottaen olet täysin normaali.
Yritä olla kärsivällinen. Kaikki tulee aikanaan.
Tessi