terska
21.07.2016
Mun terskassa on jotain vähän sellasta "liimaa" sitä ei näy mut sen tuntee. erektios mun terska tuntuu sellaselt vähän kuivalt ja se liima lähtee. sit jos koitan heti kun saan erektion vetää esinahkaa edestakas niin terskas se liima vähä kiinnittää mun esinahkaa siihe ja se tuntuu mut ei satu ja kun se on vähä aikaa erektios ja se "liima" lähtee ja sit ei enää tunnu. mikä tää liima on? jokapäivä pesen kyllä mun terskan haaleella vedellä. mm

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
25.07.2016
Heippa,
Se on aivan normaalia että sinun ikäisellä on terska vielä "liimaantunut" kiinni esinahkaan. Joskus on kyse vaan pienestä kohdasta joka on vielä kiinni, ja joskus terska on melkein kokonaan liimaantunut kiinni, eikä sitä tarvitse pelätä vaan useimmiten ongelma menee ohi, ja esinahka lähtee irti terskasta aivan itsestään .
Jos terska on vielä liimaantunut esinahkaan se saattaa johtaa siihen että esinahkaa ei saa vedettyä kokonaan terskan taakse, mutta sitä voi kuitenkin harjoitella vaikka käyttämällä liukuvoidetta tai ruokaöljyä.
Sinun tapauksesi kuulostaa aivan normaalilta. Ei syytä huoleen. Jonkun ajan päästä liima lähtee kokonaan eikä enää tunnu ollenkaan. Jatkat vaan samaan malliin.
Terveisin
Tessi