Virtsa ja itsetyydytys
07.07.2017
Hei!
Itsetyydytin nojatuolissa omassa huoneessa ja en ollut lauennut 5 päivään. Niin kiihotuin äärimmäisesti. Niin aloin ponnistaa samalla tavalla kuin käyn vessassa niin tuli virtsaa kun kulli oli hirveässä erektiossa ja se oli jostain syystä todella kiihottavaa kun virtsa pulppusi kovasta kullista.
Illalla kun menin suihkuun niin laitoin kumihanskan käteen ja sormetin peräreikääni onko haitallista? Käytin paljon liukasteena rypsiöljyä. Onko normaalia kun sormi oli peräreiässä niin taivutin sormea vatsanpuolelle niin en tainnut löytää eturauhasta. Mutta tuli virtsahädän tunne kulliin. En tuntenut kipua missään vaiheessa sormetusta. Onko normaalia? Pitäisikö minun vain jatkaa sitä että kullista lentäisi spermat? Poika

Seksuaalineuvoja ja nuorisotyöntekijä Pirjo/LOPETT Vastaa
Miia Vastaa
12.07.2017
Hei,Kiitos kysymyksestä. Kiva kuulla että olet tutustunut kehoosi ja löytänyt siitä kiihottavia alueita. Peräaukon seutu ja peräaukko on herkkää ja kiihottavaa. Teit aivan oikein käyttäessäsi öljyä. Kyllä tunsit eturauhasen laittaessa sormen peräaukkoon, niinkuin kuvasit. Kun kerroit virtsaamistunteesta niin se on luonnollista koska siemenneste ja virtsa kulkevat samaa virtsajohdinta pitkin. Kaikki kuvaamasi ovat aivan luonnollista ja normaalia. Jatka matkaasi itseesi tutustumalla, nauti itsestäsi.
Hyvää kesää! Pirjo Nylund, seksuaalineuvoja, nuorisotyöntekijä
Hei!
Se miten itseäsi kiihotat ja miten sooloseksiä eli itsetyydytystä toteutat on sinun oma henkilökohtainen asia. Se mistä ja miten kiihotumme on kovin yksilöllistä ja oman tavan löytää vain kokeilemalla.
Liukasteeksi rypsiöljyn sijaan suosittelisin kuitenkin joko päivittäistavarakaupasta tai apteekista liukuvoiteeksi tarkoitettuja tuotteita, kuitenkin jälleen valinta on sinun.
Samoin se miten pitkälle sooloseksin haluat viedä, kiihottumiseen tai ihan laukeamiseen saakka on sinun otsesi päätettävissä oleva. Siihen ei kukaan ulkopuolinen voi vastata, mikä sinulle sopii ja mikä sinusta tuntuu parhaimmalta. Hienoa, että tutustut tuntemuksiusi ja omaan kehoosi, näin voit tulevaisuudessasi kertoa kumppanillesi mistä pidät ja mistä et.
Miia terveydenhoitaja, seksuaalineuvoja