Terska hankautunut haava
03.03.2018
käytin eilen ensimmäistä kertaa tekopillua kun ei vähään aikaan tytöt ole kiinnostanut aika mennyt kouluun ja harrastuksiin. Minulla ei ollut liukuvoidetta ja käytin sylkeä lopuksi huomasin terskani punotti ja oli hankautunut haava tai haavoja sattui kun hinkkasi boksereita. Nyt on aamu yön aikana oli tullut jotain valkoista limaa se ei ollut spermaa sillä sitä tulee nyttenki pesen sen pois ja sitä tulee uudestaan haava alueille mitä se on ei kai ome voinut tulehtua yhdessä yössä? Mitä minun pitäisi tehdä kannattaako käyttää rasvaa? Penikseni on ollut pienempi eilisestä asti ja esinahkaa voisi sanoa ehkä hiukan turvonneeksi. Yhdestä kohdasta terskaani en saanut pestyä valkoista pois hieman kirveli kokeilen illalla uudestaan. Ja vieläkin sattuu kun kyrpä hankaa boksereita ja kannattaako jättään tämän päivän treenit väliin?
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
13.03.2018
Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Jos sinulla on edelleen samoja oireita, niin kehotan sinua olemaan yhteydessä asuinalueesi terveysasemaasi tai jos opiskelet, niin opiskelijaterveydenhuoltoon. Ei voi lähteä arvailemaan mitä nuo sinun kuvailemasi oireet ovat ja mistä ne ovat mahdollisesti aiheutuneet. Terveydenhuollon ammattilaiset, esimerkiksi lääkäri, on paras arvioimaan tilanteen ja millainen hoito on mahdollisesti tarpeen.
Liukuvoidetta on hyvä käyttää myös seksivälineiden kanssa itseään tyydyttäessä. Näin ei synny esimerkiksi hankaumia, joita kuvailemasi mukaan oli nyt ilmeisesti päässyt syntymään. Liukuvoide tekee käytöstä sujuvampaa ja sinulle myös nautittavampaa.
Tsemppiä ja toivotaan, että paranet pian.
Mika - Nuortenlämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.