viikonloppu tyttöjen kanssa
13.02.2018
Moi. Minulla on piakkoin syntymäpäivä, ja sen kunniaksi kaksi nuorta naista on järjestämässä minulle todella miellyttävän lahjan. He ovat tarjoutuneet viettämään kanssani yhteisen viikonlopun. Olen ollut sängyssä heidän kummankin kanssa, en tosin yhtä aikaa. Nyt se on toteutumassa. Olen aivan innoissani. Me kaikki olemme käyneet testauttamassa itsemme varmuuden vuoksi. Koska tauteja ei ole, ei tarvitse käyttää kondomia. Tytöillä on e-pillerit. Kun tällainen tilaisuus tulee, haluaisin nauttia seksistä pitkän kaavan mukaan. Minulla on vain sellainen ongelma, että nukahdan tosi nopeasti laukeamisen jälkeen. Se on vahinko, kun olisin muuten halukas saamaan useamman orgasmin. Onko minun paras tyytyä yhteen orgasmiin illalla ja toiseen aamulla? Onko naisilla yleensä halukkuutta seksiin aamuisin? Lähekkäin nukkumisen jälkeen ainakin itselläni on voimakas erektio. Ja nyt saan nukkua kahden viehättävän naisen välissä!

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
22.02.2018
Hei,
ja paljon onnea tulevan syntymäpäiväsi johdosta! Hienoa, että olette testanneet itsenne. Se rentouttaa etukäteen tilannetta ja lisää keskinäistä luottamusta välillänne. Eihän se haittaa, vaikka nukahtaisit. Voit pyytää ystäviäsi herättämään sinut hetken kuluttua. He varmasti keksivät siihen mieluisan tavan, kun kerran alunperinkin tähän lähtevät. On ihan ok ottaa torkut välillä. Kyllähän muillekin tekee pieni huilaus välillä hyvää. Yksilöllistä on, mikä hetki vuorokaudesta kenellekin on mieluisin seksiin. Jo tilanne sinänsä, että teitä on kolme, voi tehdä sen, ettei kukaan malta nukkua, ja kun lopulta nukutte ja heräätte yhdessä, on ihanaa olla lähekkäin ja aloittaa uudelleen. Rennolla mielellä nyt vaan, kaikki menee varmasti hyvin. Toivotan teille nautinnollista syntymäpäiväjuhlaa!
terkuin, Kristiina