Olenko normaali?
14.12.2022
Olenko ajatuksiltani normaali, kun minua kiinnostaa tytöissä ja naisissa heidän muodot tisseissä ja takapuolessa enemmän kuin muut asiat? En usko voivani haluta olla yhdessä sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole haluamiani muotoja. Tuskin edes kiihottuisin naisesta, jolla on olemattoman pienet tissit tai poikamainen perse. Tissien ja perseen koskettelu on vaan niin tärkeää kiihottumisen kannalta.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
16.12.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Kerroit, että sinua kiinnostaa kovasti naisten ulkomuodot, etenkin heidän naiselliset muotonsa takapuolessa sekä rintamuksissa. Se on täysin normaalia. Et varmasti ole ainoa, joka kokee samalla tavoin. Etenkin sinun iässäsi vielä murroskausi sekä hormonit aiheuttavat sitä, että seksuaaliset asiat ovat hyvin pinnalla. Ehkä olet myös alkanut herätä seksuaalisuuteen. Rinnat sekä naiselliset takapuolet ovat tyypillisiä visuaalisia kiihokkeita, joita yleisesti pidetään naisellisina. Ei ole siis ihme, jos olet niihin mieltynyt. Myös useat aikuiset ihmiset kiihottuvat rinnoista ja muista kuvaamistasi asioista. Usein ihmisillä on omia, erityisiä, jopa spesifejä mieltymyksiään joista he viehättyvät. Joillekin pituus on hyvin tärkeää; kuka pitää mustatukkaisista, kuka poolopaitaisista.. kuka puolestaan taas pitää nimenomaisesti pienempiä rintoja ja takapuolia ehdottoman kauniina ja haluttavina.
Sinun ei tarvitse olla kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa et halua olla tai josta et kiihotu. Sinä saat aina itse valita seksuaalisen seurasi, kunhan teillä on molemminpuoleinen suostumus. Tärkeää on kunnioitus toista ihmistä kohtaan sekä se, että emme milloinkaan kommentoi toisten kehoja negatiivissävytteisesti.
Voi myös olla niin, että iän sekä elämänkokemuksen karttuessa saatatkin alkaa kiinnittää huomioita myös erilaisiin asioihin naisissa kun pelkästää ulkoisiin asioihin; ehkä joku nainen saa sinut nauramaan kovasti, ehkä joku toinen saa sinut avautumaan kipeistäkin asioista. Me ihmiset olemme myös paljon enemmän kuin ulkoiset kehomme. On tärkeää, että näemme toisemme myös yksilöinä pelkkien kehojen sijaan ja muistamme kunnioittaa toisiamme sekä kaikenlaisia kehoja sekä niiden olemassaoloa.
Terv. Stinke